keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Yllättävä kynsipostaus

Nyt tuleekin tän blogin historian ensimmäinen kynsipostaus.
Ja kyse ei todellakaan ole mun surullisen nysistä ja lohkeilevista hoitajankynsistä... Meillä kun ei hygieniasyistä saa käyttää kynsilakkaa tai mitään rakennekynsiä tms. Eikä mikään lakkaus oikein kestäisikään kun käsidesiä hierotaan käsiin varmaan sata kertaa työvuoron aikana.


Keskimmäinen tyttö kävi jo toista kertaa laitattamassa kyntensä kaverillaan, joka tekee kotona hyvää ja edullista työtä. Nyt hän vielä ehtii niistä hetken nauttia ennenkuin aloittaa kesän hevoshommat.



Mä vaan kateellisena huokailen ja ihailen toisten kynsiä. Voisihan sitä tietysti vaikka joskus varpaankynsille keksiä jotain kivaa kun on sandaalikausi... Mä kyllä niin tykkäisin joistakin villeistä leopardi- tai seeprakynsistä, mutta en varmaan osaisi tehdä mitään jos sormissa olisi pitemmät kynnet.
Kivahan se on aina haaveilla:)

4 kommenttia:

  1. Mä tykkään tuosta hilelakasta, oon huomannu et sipasu hilettä normilakan
    päälle pidentää lakkausväliä. Täytyykin hommata tollasia timantteja, näyttää niin kivalle.

    VastaaPoista