torstai 15. toukokuuta 2014

Uutta Loistoa

Joskus syksyllä kirjoittelinkin kuinka ikävää oli kun mun monivuotinen luotettava kampaajani lopetti toimintansa ja miten haastavaa oli löytää uusi, mukava paikka.
Silloinen kokeiluni Studio Loistossa osoittautui hyväksi ja olen siellä ehtinyt jo muutaman kerran käydä.
Nyt oli taas viimeistään aika siistiä hiuksia ja tutustua kampaamon uusiin, isompiin tiloihin Hämeenpuistossa edelleen sopivan kävelymatkan etäisyydellä.



Uusi paikka oli valoisa, ilmava ja avara, kampaajia oli liittynyt joukkoon pari lisää sekä tiloissa toimii myös hieroja sekä ripsien- ja kynsienlaittaja.
Mun ylipitkäksi venähtänyt kampaukseni leikattiin taas malliin ja sain uutta hieman vaaleampaa väriä joukkoon.


Avajaistilaisuus on kuulemma kesäkuun alussa, mutta taidanpa olla silloin töissä, enkä muutenkaan oikein kehtaa sellaisille kekkereille poiketa...

2 kommenttia:

  1. Minä olen ollut kampaajan menetyskierteessä pidempään. Löysin tosi hyvän, mutta kampaamo joutui vähentämään väkeä ja nuorimmat joutuivat pois. Samalla meni kampaaja ja varakampaaja. Sitten taas haeskelin uutta. Vuoden ehdin käydä, kunnes viimeisin löytö päätti vaihtaa alaa. Nyt on taas vähän hakusessa homma :(

    Kiva, että olet löytänyt uuden ja mukavan paikan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ennenkin joutunut vaihtamaan ja etsimään, on kyllä haastavaa kun pitää ottaa huomioon sijainti ja hintatasokin...

      Poista