sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Erilainen äitienpäivä

Oikein sylintäydeltä kukkia kaikille äideille!

Kuvat WeHeartIt

Meillä vietetään vähän erikoista äitienpäivää tänä vuonna, mies on vielä reissussa vasta lähestymässä vähitellen Suomea ja harvinaista kyllä mä oon kerrankin vapaalla.
Katsoin illalla Euroviisuja Kaapon kanssa patjalla ja sen jälkeen yö meni aika heikosti.


Välillä toi otus liukui tyynesti mun päälleni patjan päädyssä olevalta pikkusohvalta ja muutenkin se on ollut tosi rauhaton. Epäilen että se kaipaa ja etsii isäntäänsä, mutta pian se selviää onko siitä kyse... Jos ei toi levottomuus lopu "iskän" tultua niin sitten on kyllä jotain muuta vialla.

Sain kuitenkin uupuneena kivan äitienpäivälupauksen, saan pitää pyjamapäivän; makoilla, lueskella ja katsoa tallennettuja ohjelmia hyvällä omatunnolla. Tytöt hoitaa Kaapon, tekee pizzaa ja sulatetaan myöhemmin pakkasesta mun toivomani Almondyn vadelmalakritsimoussekakku:)


Ihan paras lahja, etenkin toi hienoin kortti mikä ABC:ltä vaan löytyi:)



2 kommenttia:

  1. Mä kattelin kans viisut, ja tais mennä mulla yliväsymyksen puolelle, niin oli levoton munki yö.

    VastaaPoista