maanantai 19. toukokuuta 2014

Lomat uusiksi

Mulla alkaa ensimmäinen kesälomaviikko jo ensi maanantaina. Tosin lomasta ei kyllä taida olla juuri tietoa, viikko menee varmaan aika lailla siivoillessa ja yo-juhlia järjestellessä.
Viralliset tiedot tulivat loppuviikosta ja tyttö on täällä riemuinnut kun sai kuulemma yo-historian vaikeimmasta enkun kokeesta ällän, vaikka oli jo ehtinyt varautua pettymykseen...


Mä sain myös uutisia tai vähän lisätietoa syksyn uudesta työpaikastani; paikka on sama mitä ilmoitettiin mutta mut onkin valittu sinne tulevalle psykogeriatriselle puolelle. Jännää, olin kyllä itse haastattelussa valmis sinnekin sijoittumaan ja luulen että mun rauhallisuus ja kärsivällisyys tulee siellä tarpeeseen.


Joka tapauksessa paikka aukeaa elokuussa ja siinä kävi niin kuin aavistelinkin, että kyseltiin jo olisinko halukas siirtämään sinne sijoittuvaa kolmen viikon kesälomaani. Ekasta viikosta en luovu, koska silloin on kuin onkin varattuna synttärimatka. Kaksi viikkoa olen valmis siirtämään, mutta jännäilenkin täällä tietoa koska saisin ne pitää.


Olisi kyllä kiva tehdä jotain lomasuunnitelmia etukäteen.
Kuvat eivät nyt liittyneet mitenkään aiheeseen, ihastelin ja kuvailin vaan äitini saamaa kukkakimppua ja Eurooppalaiselta ruokatorilta piti taas ostaa lajitelma erimakuisia macaroneja, ne ovat joka kerta yhtä ihania!

2 kommenttia:

  1. Onpa hieno kukkakimppu.
    Toivottavasti lomat järjestyvät mukavasti. Itse olen aivan piloille hemmoteltu ja olen saanut pitää aina loman melkein haluamanani ajankohta. Tänä vuonna kävimme pientä vääntöä, mutta sitten lopulta pomo nöyrtyi ja saamme olla työkaverin kanssa kaksi viikkoa yhtäaikaa poissa, joten molemmat voivat lomailla heinäkuussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrankin meillä olis ollut miehen kans yhtäaikaa loma, no viikko nyt ainakin jää... Meillä on ollut kiertävä systeemi eikä keväällä vielä ollut tietoa isoista muutoksista.

      Poista