keskiviikko 28. toukokuuta 2014

TV-tyhjiö

Mä oon joskus täällä kirjoitellutkin, että Uusi Päivä on mun lempparisarjani, lähes ainoa jota oon säännöllisesti katsellut. Siskontyttö joskus sarjan alkuaikoina mut sai siitä innostumaan. Eikä vähiten siksi, että näyttelijät osallistuivat jouluyllätykseen ja lähettivät pienelle leukemiaan sairastuneelle fanilleen kuviaan ja nimmareitaan:) Muuten mulla ei telkkari ole koskaan turhaan auki vaan katson ainoastaan määrätyt ohjelmat ja muulla ajalla keskityn mieluummin lukemiseen.
No nyt tuli varsinainen tyhjiö kun UP jäi kesäksi tauolle ja samoin loppui kaksi muuta sarjaa, joita aloin keväällä harvinaista kyllä seurata.


Työkaverit kehuivat Mustia Leskiä ja katselin koko sarjan aina jälkikäteen iPadilta omaan tahtiini. Ei mikään hassumpi sarja, en mä nyt osaa mitään näyttelijäntyötä tms. alkaa arvioida mutta ihan mukavaa ajanvietettä se kuitenkin oli.



Toinen olikin sitten Nymfit, jota aloin katsoa mielenkiinnosta kun sen mainostettiin olevan uusi ja erilainen ja myytykin jo lähes 50 maahan, joten ajattelin olla perillä kaikkien aikojen suomalaissarjasta...


Täytyy sanoa että oli kyllä pettymys, mutta tulipahan katsottua. En tiedä onko vika mussa, oonko jo niin vanha ja kuuro, mutta yksi juttu joka vaivasi, oli etten saanut osittain mitään selvää näyttelijöiden puheesta. Voikin olla että sarja toimii senkin takia paremmin ulkomailla dubattuna:)


No nyt ei tuu sitten kesällä yhtään mitään, mitä viitsisin katsoa, joten sekin aika säästyy muuhun touhuiluun ja rentoiluun:)


8 kommenttia:

  1. Mäkin tulin kattoneeksi Mustat lesket, vähän kyl petyin päätösjaksoon. Varmaan tulossa kakkoskausi, ainakin tosta olis helppo jatkaa.

    VastaaPoista
  2. Minulla on vielä Mustien Leskien päätösjakso näkemättä, mutta tähän saakka olen tykännyt siitä. Itse seuraan sen lisäksi Good wifea ja Scandalsia. Niin ja Klikkaa mua on digiboxilla odottamassa, että jos joskus on ylimääräistä aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yövuorossa näen aina pätkiä elokuvista tai sarjoista, se Klikkaa mua vois olla ihan kiinnostava katsoa kokonaan:)

      Poista
    2. Suosittelen. Mutta muuta ei nyt sitten olekaan meneillään minkä takia viittis telkan avata !

      Poista
  3. Mustat Lesket tuli katsottua , varmaan uutta kautta tulossa . Uutta Päivää silloin tällöin . Vakkarit on Emmerdale ja viime aikoina McLeodin tyttäret . Niin ja Good Wife on ihan lemppari !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan että syksyllä tulis jotain uutta mielenkiintoista:)

      Poista