perjantai 9. toukokuuta 2014

Unta kaaliin

Täytyy sanoa että onpa ollut aika rankka viikko työvalvomisen ja ihan tahattoman valvomisen ansiosta. Tänä aamuna loppui työt ja oon ehtinyt käydä uimassa kilometrin ja kävellyt yli 10 000 askelta, vois kuvitella että nyt uni maistuu...


Tuntuu että mä oon ihan sekaisin enkä muista mitään; yhtenä aamuna odottelin töistä tultua kun mun ohrapuuroni lämpeni mikrossa sellaisen reilu pari minuuttia ja mietin että otan lusikan esille ja siinä vaiheessa kun puuro oli valmis mulla oli kolme samanlaista lusikkaa vähän eri paikoissa valmiina odottamassa puuron sekoittamista;)


Nämä kuvat nappasin takapihan puolelta yhtenä iltana kun sadekausi ei ollut vielä alkanut.
Nyt mä luen vähän aikaa ja odotan nukahtamista sateen ropinan säestyksellä. Tosin saattaa vielä tulla parit varoituspiipitykset ja räjähdykset tunnelityömaalta niin että koko talo tärisee, usein ne illalla myöhään vielä jysäyttää varsinkin ennen viikonloppua...
Hyvää yötä!

6 kommenttia:

  1. Ihan kuin asustelisit melko liki ;) hyviä unia !

    VastaaPoista
  2. Kiitos vaan! Jaa ollaanko naapureita:)?

    VastaaPoista
  3. Tääl kans kuunnellaan sateen ropinaa. Kauniit unet sinne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivottavasti sielläkin toivuttu aikaerosta...

      Poista
  4. Muka (?) kommentoin jo kerran ? Enivei , tuttuja kulmia , ei vissiin kaukana meiltä ;) hyviä unia (edelleen )

    VastaaPoista