lauantai 10. toukokuuta 2014

Toukokuun Livbox

Toukokuussa on aika valmistautua kevään ja kesän juhliin ja tästä paketista löytyi tuotteita, joiden avulla voi puhjeta kukkaan. Apua, meilläkin ne yo-juhlat uhkaavasti lähestyy, eikä näy vielä edes nuppuja...


Cutrinin shampoo ja hoitoaine auttavat säilyttämään hiusvärin pidempään hehkuvana ja tuli kyllä tarpeeseen kun aika kampaajalle on jo varattu loppuviikolle.
ACOlta tuli aurinkovoide huulille, se suojaa ja on vedenkestävä, toivottavasti tulee aurinkoista kesällä niin että käyttöä löytyy tällekin tuotteelle.
Dermalogica  on mulle outo merkki ja täytyykin kokeilla miten sen ennennäkemättömän tehokas silmänympärysvoide mulle tehoaa. Oon kyllä käyttänyt kiltisti joka ilta silmänympärysvoidetta jo kolmekymppisestä lähtien.


Paesen poskipunaa aion myös itse testata, mulla ei olekaan tällä hetkellä käytössä kuin aurinkopuuteri tuomaan väriä poskille.
Clarinsin ripsiväri menee tytölle, mulla itsellä on pidennykset ripsissä joten en käytä ripsaria ollenkaan tällä hetkellä.
Dolce&Gabbanan uuden tuoksun annan kamulle, jolle kerään aina hajuvesinäytteitä.
Tällä kertaa mukana oli myös Iberon helmikorvakorutkin apuna juhlatyyliä viimeistelemään.



Tää oli taas tällä erää mun viimeinen pakettini, mutta en kyllä malta lopettaa tilaamista, sen verran kivaa kokeiltavaa aina löytyy ja mikään ei meillä mene hukkaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti