sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Viimeisimmät instat


1. Kuivien lehtien ja risujen joukosta nousee kaikenlaista silmäniloa kävelylenkkiä piristämään.

2. Nää on näitä välttämättömiä Kaapon kuvia, tässä se röhnöttää räpylät levällään.

3. Ja taas Kaapo tiedottomassa tilassa...

4. Harjoittelin jo vähän vappua kun teki mieli syödä sipsejä jo etukäteen, mun suosikkimaku on sourcream&onion.


5. Mun rakas siskoni haastoi mut Facebookin puolella arkikuvahaasteeseen ja tässä esimerkki mun arjen onnenhetkistä; uusi ihana tiskirätti.

6. Yksi kissaeläin tassuttelemassa töihin...

7. Näin kauniista maisemista saan nauttia välillä pyöräillessäni yhdeksän jälkeen illalla kotia kohti.

8. Miehellä oli kolme yövuoroa ja tässä sillä aikaa mun hyvän yön vinkkiä; kova patja lattialle ja äänekkäästi kuorsaava bulldoginrontti jalkojen päälle, hohhoijaa...


9. Löysin uuden arjen taidekuvan jakokaapista Laukontorilta.

10. Kaikki eivät ole niin merkkilaukkujen tai edes laukkujen perään, tässä nuorimman ja vanhimman tytön asusteet heidän lähtiessään omille tahoilleen vapunviettoon, vanhempi on täydellinen yliopisto-opiskelija...

11. Äiti oli ihana ja paistoi vappumunkkeja, käytiin hakemassa niitä mukaan lämpimiltään.

12. Vielä yksi Kaapo, kun mä lähdin yöksi töihin niin se jäi tuuraamaan mua ja nukkumaan kotisohvalle.

2 kommenttia:

  1. Ihana tiskirätti :) raaskiiko tuota käyttääkään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei hätää, tilasin pari lisää niin voi viedä mökillekin

      Poista