lauantai 17. toukokuuta 2014

Mun kultani

Mä vähän villiinnyin tuhlaamaan viimeksi kaupungilla käydessäni. 
Oikeastaan olen jo pitempään miettinyt jotain vaaleampaa pikkulaukkua kesän juhliin, ennestään mulla kun on vaan mustia. Päädyin sitten hakemaan Cottonilta Michael Korsin kullanvärisen crossbody-laukun...



Ratkaisu oli helppo kun nuorin tyttökin mua yllytti tän laukun hankkimaan, tietysti innostuneena ajatuksesta sen yhteiskäytöstä. Mutta uskon kyllä että mulla itsellänikin löytyy paljon käyttöä tälle kullannupulle.


Lisäksi vielä ruusukullan häikäisemänä ostin rannekorun, joka oli jäänyt kummittelemaan mun mieleeni aikaisemmalla kaupunkikierroksella. Löytyi ihan Sokoksen koruhyllyistä, ei siis mitään sen arvokkaampaa;)



Nyt on kyllä kimallusta kerrakseen taas vähäksi aikaa!

8 kommenttia: