tiistai 20. toukokuuta 2014

Kesäisen herkkää

Mä innostuin KappAhlin VintageStories-mallistosta niin, että kävin vielä pari viikkoa sitten ostamassa sieltä mekonkin.



Ajattelin että tällainen valkoinen, romanttisempi asu voisi olla kiva mahdollisilla helteillä kunhan saa ensin vähän väriä pintaan. Tai ainakin etelän matkalla olis vilpoinen ja nätti päällä.


Tänään poimin myös postissa käynnin yhteydessä Seppälästä kukkatopin lämmön huumaamana, ei mulla ihan kaikki sentään ole eläinkuvioista tai mustavalkoista. Kesäksi jotenkin kaipasin jotain vähän hempeämpää vaatetta.



Mulla on tosin aika tiiviisti nyt töitä ennen lomanpätkää, että tää kesäsää saattaa olla ohi jo silloin kun jään vapaalle. Mutta ei hätää, kylmä ei pääse tulemaan, en taas muistanutkaan miten hyvin meillä tarkenee tehdä töitä kesäilmoilla; toimivasta ilmastoinnista ei tietoakaan ja hiki senkun vaan virtaa, hiukset on ihan litimärät sekä vettä tulee juotua litratolkulla. Tätä en todella jää kaipaamaan kun osasto lopetetaan...

5 kommenttia:

  1. Söpöset ostokset ❤️ noita valkoisia suloisuuksia olen käynyt KappAhlissa ihastelemassa . Vielä olen mieleni malttanut , koska valkoinen ei ole oikein värini . Harmi , koska tykkään siitä tosi paljon .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei oo ehkä ihan munkaan ollut, mutta työvaatteiden ansiosta siihen on enemmän tottunut... Ei ehkä kaikista hoikentavin valinta, mutta ei haittaa:)

      Poista
  2. Tuota samaa Vintage Stories-mekkoa olen käynyt hypistelemässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No et oo sitten sortunut ostamaan:)?

      Poista
    2. Olen pysynyt yllättävän lujana, niitä Hampton-vaatteita sen sijaan on jo pieni kokoelma!

      Poista