sunnuntai 31. elokuuta 2014

Uudet Avonit

Mulla jatkuu edelleen näppärästi Avonin tuotteiden tilailu, vaikka mun oma Avon-ladyni jäikin eri työpaikkaan. Saan edelleen uudet kuvastot käsiini ja tavaroiden toimitus käy kivasti kaupungilla esim. jätskiannosten äärellä ja kuulumisia vaihtaen.


Sain tällä kertaa kaupan päälle kokeiluun tällaisen uuden Planet Spa-sarjan vartalovoiteen, joka sisältää intialaisia santelipuun ja seesamin öljyjä.


Olin juuri uuden BB-voiteen tarpeessa, enkä olekaan ennen testannut Avonilta tätä vaihtoehtoa, joka iholle pumpatessa näyttää tavalliselta vaalealta voiteelta, mutta muuttaa sävyä iholle levitettäessä.


Kesän jälkeen uusille tehokkaille päivä- ja yövoiteille on käyttöä ja arvoin pitkään pitäisikö mun ottaa 45+ vai 55+ ikäisille suunnatut rasvat. Valitsin lopulta kuitenkin ne vanhemman ihon voiteet sillä perusteella, kun ajattelin että kosteuttaisivat ja ravitsisivat ihoa tehokkaammin. Siihen mä en ihan usko että ne palauttaisivat kasvojen nuorekkaat piirteet kuten esitteessä luvattiin, mutta kyllä sekin sopii...


Muuten oli mukava mökkiviikonloppu, piti vaan jo tulla pois aamusta kun mies meni töihin iltaan.
Honey sai jo kulkea vapaanakin eikä edes yrittänyt karata.
Mulla oli hauskaa kun yövyin parvella kahden kikattavan teinin kanssa, jotka datailivat myöhään yöhön kun mä lueskelin. Ja täytyy kehua että mäkin oon niin edistyksellinen että oon Snapchatissä niinkun muutkin likat;)


2 kommenttia:

  1. Hih- Honeyhan on ajan hermolla , ihana selfie ❤️ Käteviä nuo BB /CC:t jotka mukautuu ihon väriin , tykkään ! Tuo merkki on tosin itselleni uusi nimi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin vasta kokeilen tuota BB-voidetta, mulla on ollut Avonilta sellaista tavallista josta olen kyllä tykännyt...

      Poista