perjantai 8. elokuuta 2014

Matkavalmisteluja

Tässä sitä toivutaan surusta vähitellen, on vaan niin outoa tulla ovesta sisään kun kukaan ei ole kotona odottamassa. Ilman koiraa ei osata elää ja uusi on jo tulossa, mutta siitä lisää juttua myöhemmin...
Nyt suunnataan katse eteenpäin kohti lomaa ja etelänmatkaa. Kyllä tätä onkin jo ehditty odottaa; kesän aikana monet työkaverit ovat ehtineet jäädä lomalle ja palatakin ja nyt on lopulta mun vuoroni!


Meillä mies on intohimoinen reissaaja ja yleensä hoitelee tuon matkustamispuolen, mä viihdyn paremminkin kotona. Oon kuitenkin toivonut joskus pääseväni uudelleen Kreikkaan, kerran olemme olleet Kosilla vuosia sitten ja nyt mun pyöreiden vuosien kunniaksi tilattiin matka Rodokselle.
Kävin ostamassa matkalukemista mukaan, olisi tarkoitus rentoutua, uida paljon ja syödä hyvin:)


Aurinkorasvoja tässä aurinkotuolilla valmiina köllöttelemässä, palan helposti enkä edes jaksa olla kauaa paahteessa, viihdyn parhaiten vedessä tai varjossa lueskelemassa.



Kaupungilla käydessä oli pakko ostaa samalla kokeeksi nuo niin paljon etukäteen kohutut Babylips-huulivoiteet, hamstrasin kaikki sävyä antavat vaihtoehdot. Yritän aina etsiä suursuosikilleni Hydracolorille voittajaa, mutta vielä ei ole tullut yhtä kosteuttavaa ja mieleistä tuotetta vastaan.


Matkakokoinen muotovaahto oli ostoslistalla ja nappasin myös söpön palleroisen mustikkahuulirasvan mukaani.
Olen pikkuhiljaa pakannut ja pyykännyt täällä.
Saa nähdä millaiset nettiyhteydet on paikan päällä, mutta varmasti ainakin jälkikäteen on matkapostauksia tulossa.
Löytyyköhän Rodokselta mitään kivaa shoppailtavaa;)?

10 kommenttia:

  1. Kivaa matkaa ! Hih- sorruin myös tänään noihin Baby Lipseihin :) ainahan sitä shoppailtavaa löytyy ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pitää testata ovatko hyviä kun niin on kohuttu niistä... Mä löydän liian helposti yleensä shoppailtavaa;)

      Poista
  2. Hyvää matkaa! Ihanan värikkäitä kuvia tässä postauksessa (:

    http://valkoisetlakanat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toivottavasti Kreikastakin saa värikkäitä kuvia:)

      Poista
  3. Mä heti utelemaan, mihin päin saarta suuntaatte ? Oikein rentouttavaa ja nautinnollista matkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaan! Se on länsirannikkoa, joku Ixia tms.

      Poista
  4. http://saraseasons.blogspot.fi/2013/08/mita-kannatti-tuoda-kreetalta-great.html
    tuossa mun vinkit viime kesän Kreetan matkalta! Suosittelen sinulle kosmetiikanystävänä noita paikallisia tuotteita! Oikein ihanaa matkaa!

    VastaaPoista