maanantai 18. elokuuta 2014

Rodoksen räpsyjä

Teen tässä ensihätään postausta matkan Instagram-kuvista, koska oltiin kotona vasta viiden aikaan aamuyöllä eikä muita kuvia vielä ole ehtinyt käsitellä. Muutenkin ajatukset ovat aivan toisaalla, koska illalla suuntaamme uudelleen takaisin Helsinkiä ja lentokenttää kohti hakemaan Honey uuteen kotiinsa. Ollaan jännittyneen innostuneita kohtaamaan pieni ja varmaan aika stressaantunut matkustaja, joka lentää Romaniasta Amsterdamin kautta Suomeen.


Hotellilla oli mahtavaa palvelua ja hieno vastaanotto, ensimmäiseksi tuotiin huoneeseen kuohuviiniä ja hedelmiä kun pääsimme perille.

Säätiedot koko viikolle näyttivät aurinkoisilta, yölläkin lämpöä riitti lähemmäs 30 astetta, joten oli ihanaa kun sai nauttia ilmastoinnista, täällä kotona kun oltiin saatu hikoilla yöt ennen reissua.

Meillä oli oma uima-allas, joka osoittautui täydelliseksi ratkaisuksi, mä viihdyin hyvin sen läheisyydessä ja mies sai välillä rauhassa vuokrata pyörää ja lenkkeillä itsekseen.

Kaikki tärkeä oli käden ulottuvilla ja välillä pystyi tarvittaessa vilvoittelemaan huoneessa:)


Mun vanha trikoinen Nanson yökkäri oli aseteltu veistoksellisesti, hiukan mua huvitti ja vähän hävetti, mutta en mä tykkää käyttää mitään silkkiyöpaitoja, ei ne oo mun tyyliä.

Löysin marketista hyväntuoksuisen huulikiillon kunnon suojakertoimella, enkä muutenkaan koko aikana  onneksi polttanut itseäni, käytössä oli voiteita 50 suojakertoimesta lähtien.

Yleensä mä oon makeiden siidereiden ystävä, mutta loman vilvoittavaksi suosikkijuomaksi nousi vesimelonin makuinen Breezer.

Löysin itselleni täydellisen mammamaiset sandaalit kimalluksella ja leopardikoristelulla.


Luin paljon matkan aikana ja olin pitänyt huolen etteivät kirjat vaan lopu kesken, aika kuluu niin hyvin myös odotellessa ja lentokoneessa kun on lukemista mukana.

Rannalla oli pyöreitä, sileitä ja kauniita kiviä. Naureskelin että jos mun äitini olisi ollut mukana, niin hän olisi innoissaan vaan kulkenut ja keräillyt toinen toistaan hienompia kiviä:)

Auringonlaskuja oli kiva käydä seuraamassa iltaisin.

Urheilusta ei pääse eroon näköjään missään, mielenkiintoista kuunnella kreikkalaista selostusta josta ei ymmärrä sanaakaan, mutta se toi kuitenkin kuulemma tunnelmaa...


Sephorasta usein vouhkataan blogeissa ja nyt mäkin pääsin ekaa kertaa liikkeeseen ja ostin Benefitin High Beam highlighteria, ihan kuin kasvot eivät olisi olleet muutenkin tarpeeksi kiiltävät ja hikiset koko ajan.

Odoteltiin viimeisenä päivänä lähtöä vilvoittavassa merituulessa varjon alla.

Ennen lähtöä käytiin vielä kokeilemassa paikallista pizzeriaa, muut ateriat kun tulikin nautittua hotellilla, mutta niistä lisää myöhemmin...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti