perjantai 22. elokuuta 2014

Elokuun Livbox

Pitääkin tässä välissä kertoa elokuun Livboxista ennen kuin jo seuraava ehtii tupsahtaa postiin. Kolmen kuukauden jakso kului taas hujauksessa ja mielellään taas uusin tilaukseni.


Mukana oli tällä kertaa viiden eri bloggaajan omia lempituotteita.
Cliniquen silmänympärysvoide kosteuttaa ja poistaa turvotusta silmänympärysiholta ja pääsee varmasti heti käyttöön kun tällä hetkellä käytössä oleva Mary Kayn voide kuluu loppuun.


Bodyshopin tehokosteuttava Honeymania vartalovoide oli osuva valinta mulle:)


Alkukesästä ostin juuri tämän samaisen Lumenen aurinkopuuterin ja oon tyytyväisenä käyttänyt sitä koko kesän, se antaa hehkua kasvoille ja aavistuksen luonnollista päivetystä. Tykkään kovasti.


Batisten XXL-kuivashampoo oli myös entuudestaan hyväksi havaittu tuote ja tämä pikkupullo pääsikin heti matkalle mukaan antamaan hikisille hiuksille tehokkaasti puhtautta ja tuuheutta.


Dolce&Gabbanan suihkugeeliä en ole vielä ehtinyt testata, mutta lupaavalta se ainakin tuoksuu...


Nyt odotellaan mitä syksyisiä juttuja seuraava paketti tuo tullessaan.

2 kommenttia:

  1. Minulla on käytössä Mary Kayn silmänympärysvoide, ja se on aivan huippu. Tasoitti silmäpussit sileiksi! Tuota Cliniquen voidetta on myös kehuttu kovasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tykännyt kanssa siitä Mary Kayn voiteesta, jatkossa niitä tuotteita hankalampi saada kun työkaveri vaihtuivat...

      Poista