maanantai 1. elokuuta 2016

Kesän kosmetiikkahankintoja

Kesän aikana oon hankkinut kaikenlaista enemmän ja vähemmän tarpeellista kosmetiikkaa ja keräilin niitä nyt tähän. Mä luen paljon erilaisia blogeja ja seurailen Snapchattia mm. kauneudenhoitoon liittyen ja saan usein sieltä ideoita tuotteista joita tekisi mieli itsekin kokeilla.
Grimasin meikkejä olen lukenut kehuttavan ja kun satuin hiljattain kulkemaan liikkeen ohi menin mukavan myyjän kanssa juttelemaan ja valittiin mulle kaksi eriväristä meikkivoidetta ja kiinnityspuuteri. Noiden meikkivoiteiden kehutaan vastaavan Joe Blascon meikkejä, mutta ovat paljon edullisempia joten sen takia otinkin heti kaksi eri sävyä.
Tuntuivat oikein hyviltä kun niitä testailin, vaikka nyt kesän aikana olen lähinnä käyttänyt kevyemmin vaan BB-voidetta.


Nyxin pisteellä käyn säännöllisesti tutkimassa ja ostin primerin, mattaisen meikinkiinnityssuihkeen hikiseen kesänaamaan sekä väripaletin, jolla saa korjailtua ihonsävyä ja peitettyä ongelmakohtia. Nämäkään eivät olleet hinnalla pilattuja.


Toista hintaluokkaa onkin sitten Anastasia Beverly Hillsin kulmaväri omine siveltimineen, mutta päädyin sen kuitenkin hankkimaan kun sitä niin valtavasti ylistetään ja tutut kulmakynät, joita olen kyllä tyytyväisenä käyttänyt tuppaavat kulumaan niin nopeasti loppuun.
Myyjä oli apuna värin valitsemisessa ja otin Medium Brownin vaikka vielä tummempikin olisi kuulemma passannut.



Tein tilauksen myös Elevenille ja hankin uuden nuden Beautyblenderin lisäksi pakkauksen hirveen söpöjä miniblendereitä pastellivärisinä.



Huulipunasudit tulivat tarpeeseen, kun mähän aina kaiverran kaikki huulipunat viimeiseen hippuseen saakka ja levittelen väriä sitten siveltimellä.


Tätä huultenkosteuttajaa on myös kehuttu, mutta luulen että mulle ei mikään riitä, oon niin tottunut jatkuvasti aina vaan lisäämään huulirasvakerroksia. En tiedä onko olemassakaan sellaista huultenkosteuttajaa, jota en yölläkin joutuisi laittamaan lisää.



Eleveniltä tuli myös hieno tilaajalahja, itselleni säästin pelkästään kuivashampoon mutta miniripsarin, luomiväripaletin ja huulipunan lupasin Lindalle.



Tällaista uutta nyt on tullut hommattua ja kohtahan ilmestyy myös elokuun Livbox, toivottavasti nyt on vähän parempi pakkaus ettei tarvitse lopettaa tilaamista kun viimeksikin oli aikamoinen pettymys.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti