lauantai 31. lokakuuta 2015

Partylite-kutsut

Mä oon vieraillut lukuisilla Partylite-kutsuilla jo yli kymmenen vuoden ajan ja aika monta kertaa ollut itsekin kutsuja järjestämässä. Nyt on vaan ollut parin vuoden tauko omien kutsujen pitämisessä, mutta  kun entinen työkaveri päätti aloittaa esittelijänä ja kauniisti pyysi apua, lupasin pitää hänen ensimmäisen esittelykertansa meillä.
Mä kyllä itsekin tykkään tuoksuvista kynttilöistä ja erilaisista kynttiläsomisteista, joita mulle nimenomaan Partylitelta on kertynyt paljon, että mihin tahansa suuntaa katseensa niin jonkunlainen kippo tai kynttiläteline osuu silmiin.


Oli mukavaa leipomispuuhaakin kutsuja varten tässä synkkyyden keskellä piristykseksi ja kokeilin paria uutta reseptiä. Tässä ovat menossa uuniin syksyn hittileivonnaiset omenaruusut, joita oli pakko kokeilla miten mun näpeissäni taipuvat. Pientä näpertelyä vaati, muttei ollut ollenkaan mikään vaikea homma, ainoa vaan ettei mulla ollut oikein sopivankokoisia muffinsivuokia.


Sitten tein myös suklaabrownieita, joissa oli mukana appelsiinituorejuustoa ja se olikin hyvä makuyhdistelmä.
Muumi leipoi kinkkupasteijoita, jotka ovat meidän perheen suosikkeja jo vuosikymmenien takaa.
Päädyin vielä tekemään tonnikalapiirakan, joka on mun erikoisbravuurini ja teen sitä aina välillä itselleni ihan arkiruoaksi kun niin tekee mieli syödä sitä.



Vieraita tuli ihan kivasti ja oli muutenkin rennot kutsut. Tilasin itselleni tuoksukynttiläpurkin ja lisäksi sain valita tuotteita kiitokseksi ja se olikin vaikeaa, mutta päädyin ottamaan tällaisen allaolevan setin ja jotain pientä vielä lisäksi. Voisinkin joskus tehdä jutun kaikista kynttiläkoristeistani kun tämänkertainen tilaus ensin saapuu, yhdenlaista hamstraamishulluutta sekin...

Kuva on esitteen sivuilta otettu ja tosiaan noihin palloihin voi vuodenajan mukaan laittaa halutessaan erilaisia koristuksia oman makunsa mukaan tai olla laittamatta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti