lauantai 27. syyskuuta 2014

Yökukkumista




Mulla onkin nyt pidemmän tauon jälkeen taas neljän yön työputki, ensimmäinen täällä uudessa työpaikassa. Kovasti sitä jännitinkin, kun asukkaat eivät vielä ole ehtineet tulla kovin tutuiksi ja täällä yökön tehtävät ovat erilaisia, alkuun on totuttelemista miten kannattaa työt tehdä.
Mä oon ollut pitkään pelkästään isolla osastolla ja esim. lääkkeitäkin olen jakanut dosetteihin viimeksi opiskeluaikana:)


Mutta onneksi olen edelleen tätä mieltä, hereillä pysyminen virkeänä ei tuota mulle yhtään vaikeuksia.
Mutta mua puolestaan jännittää kaikki tyhmät jutut ihan suotta, esim. oon miettinyt hartaasti riisipuuron keittämistä kerroskattilassa että miten onnistun siinä sunnuntaiaamuna varsinkin jos on muuta hässäkkää... Pienet on mulla murheet mutta onnistun helposti stressaamaan kaikkea mahdollista...


Tässä vilaus ympäristöstä, tilat ovat upouudet ja siistit ja oikein sisustusarkkitehti on suunnitellut värit ja sisustuksen. Harmi vaan kun täällä ei voi olla mitään irrallista; pöytäliinoja tai koriste-esineitä yms. koska ne eivät pysyisi hetkeäkään paikoillaan.
Täällä totuttelen uusiin systeemeihin pikkuhiljaa ja odotan aamua että pääsen unille kun muut heräilevät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti