maanantai 3. helmikuuta 2014

Instagramissa tasapaksua tammikuuta

Tammikuu oli jotenkin vähän pitkä, tylsä ja hidas. Onneksi sitä lunta ja valoakin alkoi vähitellen tulla ja jotain kuviakin tuli sentään räpsittyä.


Vähän herkuttelu jäi päälle kuten kuvista näkyy... 
IKEAn prinsessaleivos se siellä, se ostettiin ikimuistoiselta Ikea-käynniltä eräänä hyvin kylmänä päivänä kun mun siskoni tuli mukaan ekaa kertaa tutustumaan kyseiseen liikkeeseen. Kaikki ei mennyt ihan putkeen sinä iltana, auto ei tykännyt pakkasesta mutta reissu tuli tehtyä.

Yhden tappavan rasittavan iltavuoron päätteeksi puolestaan piti lohduttautua Lidlin suklaamuffinsilla.

Mun uusi eväsrasia Ikeasta, terv. Minna 49 v.

Nuorin tyttö oli kiva ja paistoi lättyjä iltapalaksi.


Mun harmistukseni kohde, tästä meni mulla suora reitti kuntosalille ja nyt sen inhottavan tunnelityömaan takia siihen nousi korkea aita ja joudun käveleen kauas ja palaamaan takaisin päästäkseni perille:(

Kävin syömässä vanhan ystävän kanssa ja kun ei oltu tavattu kuuteen vuoteen, kävi niinkin hassusti etten muistanut kuvata ollenkaan ruoka-annoksia. Oli vaan niin paljon puhuttavaa.

Kynttilätunnelmointi jatkuu.

Kylmää kyytiä kävellen kaupungille kireällä pakkasella, jäätävän kaunista.


Kuvailin työkenkiäni, niissäkin on kimallusta, tyypillinen valinta mulle.

Kaapo toteuttaa käskyä ja nukkuu vaihteeksi.

Pakkaskävelyllä yövuoroon menossa pysähdyin yhtenä iltana ihailemaan valoilla koristeltua voimalaa.

Kaapo on lihaksikas bodari, siinä ei ole läskiä, eläinlääkärinkin mukaan sporttibulli. Ainakin sillä on sporttinen vartalo, vaikka ei juuri liikuntaa harrasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti