maanantai 9. joulukuuta 2013

Nallemamma

Mulla on ollut ennestään jo ainakin yli kymmenen vuotta musta, pitkä tekoturkki hupulla ja sitä olenkin käyttänyt joka talvi ainakin sen yhden ainoan kerran kun ehkä oon lähtenyt hameessa liikkeelle.
Nyt tuli yhtäkkiä mieleen tarve saada lyhyempi malli lisäksi ja alkuun kovasti epäilin mahtaako sellaista ylipäätään olla olemassa reilummassa koossa.
Mulla kun on ongelmana kunnon allit, joiden kohdalta muuten sopiva vaate saattaa helposti kiristää. Töissä jonkun kerran olenkin kuullut "tahdikkailta" mummoilta kuinka pulleat käsivarret mulla on:) Lasten ja vanhusten suusta kuulee oikeasti totuuden.


Riemulla ei ollut rajaa kun törmäsin Bubbleroomin sivuilla karvatakkiin, joka vastasi mun mielikuvaa siitä mitä etsin ja kokojakin löytyi. Ja kaikista parasta, se oli alennuksella edulliseen hintaan. Tässä kohtaa pitää sanoa että nuorinta tyttöä aina nolottaa kun köyhäilen ja intoilen täällä edullisista ostoksista... No, me ollaan eri ikäpolvea eikä mua nolota vaan päinvastoin ilahduttaa jos löydän kivoja juttuja alennuksella sen sijaan että maksaisin täyden hinnan.


Nyt voi näillä kulmilla tavata mustan ja pehmeän nallemamman hiippailemassa talviunilta heränneenä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti