lauantai 14. joulukuuta 2013

Joulutunnelma hakusessa

Tänä vuonna on vielä jotenkin joulumieli vallan hukassa ja sitä samaa väittää nuorin tyttökin.


Jouluvalmisteluja on kyllä tehty rutiinilla, mutta esimerkiksi joulukorttien kirjoittaminen oli melkoista pakkopullaa. Yleensä olen sytyttänyt enkelikellon pyörimään ja nauttinut ehkä vähän glögiä ja valkkaillut kullekin sopivaa joulukorttia rauhassa. Nyt vaan ärsytti että mitä järkeä, olisivat kortit olleet edes itsetehtyjä ja lopulta raapustin ne viime hetkellä kiukkuisena.

Tänä vuonna mulla on pitkästä aikaa sekä aatto että joulupäivä vapaat, että ehkä siinä sitten ehtii rauhoittua nauttimaan joulutunnelmasta.


Kuvat ovat Pinterestistä.

Mutta jotain niin liikuttavaa ja joulumaistakin on sentään mahtunut näihin päiviin, meillä oli töissä Jouluradion kampanja, jossa Olli Lindholm ja Harjun seurakunnan lapsikuoro toivat joululaulun vanhainkotiin. Itse satuin olemaan silloin vapaalla, mutta YouTube-videota olen katsellut melkein tippa linssissä, niin tunteella ne lapset vetää ja vanhukset nauttivat...

http://youtu.be/wW62m2RzhpM

Mä oon tehnyt epätoivoisesti töitä osatakseni ladata tänne sen jouluntoivotuksen ja yhtään en kyllä tiedä mitä tein, mutta siltä varalta etten todennäköisesti onnistunut, niin laitan tähän sen nimen jolla löysin YouTubesta: Vie Joululaulu - Olli Lindholm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti