torstai 28. huhtikuuta 2016

Avoneita ja muuta elintärkeää

Taas kävi uskollinen Avon-tilaaja hakemassa saaliinsa ja vähän muuta pientä samalla kaupungilta.
Ruohonjuuressa poiketessa osui silmiin Madaran misellivesi ja ajattelin kokeilla sitäkin, useampaa muuta merkkiä mulla on ollut käytössä mm. Nivea ja Garnier ja misellivedet kuuluu nykyään vakituisesti mun päivittäiseen ihonpuhdistusrituaaliin. En ole tätä kerinnyt vielä testata kun loput on jäljellä Avonin pullosta.


Mä oon ehtinyt monta kertaa jo Sokokseen sysimään ja tönimään Nyxin uusien hyllyjen eteen teinityttöjen kanssa ja useampaa lajia huulipunia ja erilaisia kiiltoja on jo täällä kokeiltu. Tällä kertaa ostin pari huultenrajauskynää, kehutun Wonderpencilin ja jo toisen kappaleen mattahuulipunaa Butter-sävyisenä, josta on tullut mun tänhetkinen suosikki.


En mä silti Hydracoloreita hylkää, niitä pitää olla aina varalla kun mikään muu huulirasva tms. ei vaan tunnu tarpeeksi kosteuttavalta.



Kuivashampoota tarvitaan aina hiustenpesujen välillä että saa pidennettyä pesukertojen väliä, yleensä mä pesen hiukset kolmen tai neljän päivän välein nykyään kun ne ovat pidemmät. Batisten tuotteet ovat aina olleet hyviä ja nyt löytyi uusi söpö ja makea tuoksu.
Avonilta tuli puolestaan hoitava hiusöljysuihke.


Jalka- ja käsivoiteita kuluu tasaiseen tahtiin ja niitä tilaan lähes joka kerta. Ensimmäinen rakko on jo kantapäässä, millään en pysty niitä keväisin estämään näköjään. Nytkin oli viime syksynä käytetyt sisäänajetut kengät käytössä ja niin vaan taas kävi, että sukka tahriintui verestä ja kivulias rakko oli jo ilmestynyt.


Ruohonjuuresta on myöskin uusi kasvojenpesuun tarkoitettu conjac-sieni, yksi tuli jo loppuunkäytettyä ja tällä kertaa otin erivärisen ikääntyvälle iholle tarkoitetun sienen. Käytän sen lisäksi kyllä puhdistusainetta vaikka kuulemma toimisi ilmankin.


Avonilla oli hyvässä tarjouksessa iäkkäämmille tarkoitetun Anew-sarjan seerumia ryppyjen siloittelemista varten ja se on kyllä nyt tarpeen, kun varsinkin kirkkaassa kesäauringossa tulee siristeltyä silmiä otsa rypyssä. Jos se aurinko nyt vaan kesämmällä enemmän näyttäytyisi, on kyllä ainakin työmatkapyöräilyn saanut aloittaa taas vanhoissa tutuissa sateenhuuruisissa merkeissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti