tiistai 1. syyskuuta 2015

Elokuun loppupuolisko


Syyskuu on jo alkanut ja mun aikani on mennyt nyt tiiviisti töissä, seitsemän päivän putki menossa ja tän jälkeen olis vielä kaksi yötä edessä. Poimin kuitenkin tässä ehtiessäni Instagram-kuvia vielä elokuun loppupuolelta.

Meillä oli hääpäivä, mutta molemmat olivat silloin yövuorossa joten vasta jälkeenpäin juhlistettiin sitä kun hain Stockmannilta valmiit sushiannokset ja juhlajuomaksi cherrycolaa, molempien lempparia.

Saatiin sovittua hyvissä ajoin yhteinen vapaapäivä, joka varattiin Veljekset Keskiselle retkeilyyn ja otettiin mun siskokin mukaan shoppailemaan ja pizzalounaalle.

Kesäkelit alkoivat vasta elokuussa ja ensimmäisen ja ainoan kerran paistettiin muurinpohjalättyjä takapihan grillissä, syötiin niitä oman pihan vadelmien kanssa ja oli vihdoinkin tarpeeksi lämmintä Honeyn kanssa oleilla parvekkeella.


Terassillakin ehdin poiketa työkaverin kanssa nauttimassa hyvästä seurasta, jääkylmästä siideristä ja auringonpaisteesta.

Honey nauttii olostaan tyynyjen keskellä, mitä pehmeämpää niin sen parempaa.

Pistäydyin Cottonilla ja ostin joko rannekoruiksi tai ponnareiksi tarkoitetut koristellut lenksut. Olisi korkea aika tilata kampaaja, viime kerrasta alkaa olla puoli vuotta ja oon koko ajan pitänyt nyt hiuksia kiinni.

Mun riemukseni viikon verran ehti nauttia kohtuulämpöisestä uimavedestä "omassa" rannassa ja vaikka mulla olikin lähes koko ajan iltavuoroja, painelin suoraan järveen aina töistä tultua jo melko hämärällä ja uiskentelin kaikessa rauhassa kuunkin jo pilkistellessä taivaalla.


Mulla oli muutama päivä ylellistä yksinoloa ja valvoin vielä tavallistakin myöhempään ja yhtenä iltana innostuin paistamaan vielä kymmenen jälkeen uunikasviksia itselleni.

Lukemista kävin hamstraamassa kirjastossa ja löytyikin aika satsi kuolemaa uudelta ihastukseltani Peter Jamesilta, jonka pari jännää kirjaa olen juuri aiemmin kesällä lukenut.

Pikkuhiljaa alkaa kaaos Amandan huoneessa selvitä ja meillä on mielessä sisustuspohdintoja tulevan vierashuoneen varalle.

Sokoksesta löytyy hyvät jätskiannokset, siellä yläkerran kahvilassa käytiin vaihteeksi vaihtamassa kuulumisia kun hain viimeisimmät Avonin ostokseni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti