maanantai 6. huhtikuuta 2015

Kun halvalla saa

Mä en voi sille mitään että oon sen verran materialistinen ihminen, että tykkään ostaa välillä kaikkea kivaa ja se ei tosiaankaan yleensä tarkoita mitään kallista, jos ei aina niin tuikitarpeellistakaan... Mun mielestä on esimerkiksi tylsyyden huippu jos mies vaikka ehdottaa että mennään Ideaparkiin kiertelemään ja katselemaan, jos mulla ei ole sillä hetkellä ylimääräistä rahaa käytettäväksi siltä varalta että näkee jotain kivaa...

Viime viikolla kävin hakemassa Avon-tilaukseni ja tällä kertaa mulle ei tullutkaan kuin pohjustusvoidetta, jota en ole vielä ottanut käyttöön.


Kävimme samalla terveellisessä jugurttijätskipaikassa, mutta kun en ole mikään suuri jäätelönystävä innostuin kokeilemaan sitten viime kerran myyntiin tulleita lättyjä. Valitsin sellaisen, jossa oli sisällä Nutellaa ja tuoreita mansikoita ja jätskin tilalle otin kermavaahtoa, että tervemenoa terveellisyys.


 Ai että se oli herkullista ja tuli syötyä yksi vain, sillä jos kotona paistaa lättyjä niin eihän se siihen yhteen jää... Lisäksi olisi saanut ilmaisen kahvin tai teen, mutta enhän mä juo kumpaakaan.
Kuitenkin siinä odotellessa sorruin kiertelemään liikkeissä ja pienet ostokset tuli tehtyä.


Lindexiltä löytyi 12 eurolla vähän tollanen leopardityyppinen paita, mutta jujuna mulle oli se että siinä oli tummansinistä ja vähän oranssia joukossa eikä aina sitä mustavalkoista linjaa.
Glitterissä tutkin pitkään hyllyä, jonka tuotteet olivat 75% alessa ja kun vielä muistin että mulla on täynnä oleva leimakortti, olin haltioissani kun kahden aitohopeisen korusetin hinnaksi jäi 2 euroa ja 45 senttiä!



Ylemmän annoin tytölle ja jaksoin riemuita "ilmaisesta" löydöstäni pitkään. Että siinä mielessä mitkään ostolakot ei ole mun mielestä kivoja, kun saan paljon iloa pienistä löydöistä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti