keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Huhtikuun Livbox

Tällä kertaa oli valittuna tuotteita, jotka helpottavat ottamaan vastaan kesää ja sen mukanaan tuomia juhlia. Ainakin yhdet rippijuhlat olis tiedossa ensi kesänä.


Tämä Rfsu:n setti sisälsi ihoa pehmittävää geeliä, joka sopii mukana tulleella höylällä tapahtuvaan ihokarvojen ajoon intiimialueilta tai koko vartalolta ja Aftershave-geelin, joka auttaa ihoa palautumaan sekä samalla viilentää.
Tytöt nappasivat nämä tuotteet itselleen bikinikelien toivossa. Mä itse viihdyn paremmin siellä vedessä kuin rannalla ja bikinivartalokin on ikävä kyllä vähäsen hukassa.


Itse mä innostuin Essien hempeän sävyisestä kynsilakasta sekä Doven uudesta kosteusvoidetta sisältävästä deodorantista, joka hoitaa ihoa. Toivottavasti se on myös tehokas, sillä jos viime loppukesän helteet toistuvat, on kyllä töissä suuri vaara että heikompi deodorantti pettää.
Lumenen silottava ja kosteuttava silmänympärysvoidekin tuli tarpeeseen, sen pitäisi auttaa ehkäisemään ihon ennenaikaista ikääntymistä, mutta mahtaako olla jo liian myöhäistä...


Pitkäaikaisena tilaajana mulle tuli vielä lisäksi Seacretin mm. kuolleenmeren mutaa sisältävä Mudtherapy- jalkavoide. Mä oon kyllä jalkavoiteidenkin suurkuluttaja; käytän niitä ihan päivittäin, että osui oikeaan osoitteeseen. Näitä taas kokeillaan ja käytetään ennen seuraavaa pakettia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti