keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Viimeisimmät kuulumiset


Mun saippuapaloista vasta osa on loppunut, joten en ole vielä viitsinyt tehdä tilausta Lushille, vaan ostin kokeeksi ylellisen (hintaisen) Philosophyn suihkusaippuan. Tuoksuttelin ja harkitsin pitkään kirpeiden ja makeiden tuoksujen välillä ja päädyin sitten tosi makeaan.

Mielenkiintoisia tuoksuja Honeyllakin haisteltavana kun lumet sulaa.

Uskaltauduttiin uimarannalle kiellosta huolimatta nuuskimaan, ei ollut vielä yhtään auringonpalvojiakaan joita oltaisi häiritty.

Pariisin tuliaisina Milkan suklaalevy, mä oon nykyään ihastunut kokeilemaan eri makuja ja tätä en ole vielä nähnyt Suomessa.


Aurinko on välillä paistellut kivasti ja tuonut valoa kotiin samalla paljastaen pölyt...

Viime viikko hujahti taas yövuoroissa, näin kirkas ja hieno aamu oli valkenemassa kun mä kömmin peiton alle.

Yksinäinen leskenlehti oli jo putkahtanut ilmoille Särkänniemen mäessä risujen keskelle.

Honey on maailman paras unikaveri, tässä se vielä neljän aikaan iltapäivällä ihmettelee miksei jatkettaisi nukkumista yhdessä:)


Töissä aitiopaikalla seuraamassa pinkkiä auringonnousua.

Honey osaa ottaa rennosti, yhdessä palauduttiin mun valvomisistani.

Yritin aamulla vähän nukkua huonoin tuloksin ja siirryin sitten kampaajan tuoliin hemmoteltavaksi ja torkkumaan. Ihan meinasi kyllä pesupaikalla nukahtaa, mutta kulmien nyppiminen piti sitten huolen hereillä pysymisestä.

Päivävoide loppui kesken ja ajattelin kokeilla vaihteeksi Acon voidetta, sekin kuivalle iholle mutta ei niin rasvaista ja tönkköä kuin aikaisempi Avonin rasva. Hyvältä vaikuttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti