sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Pientä kevätpäivitystä

Turha niitä pakkasia enää on odotella, paksummat neuleet saavat jo siirtyä ylähyllylle, hikihän niissä tulee. Vähän jotain kevyempää kevätvaatetusta jo hankinkin, Elloksen tilausta vielä odottelen niin pääsen karsimaan ja järjestämään sekaisin pursuilevaa puserohyllyä.


H&M:ltä tuli pari viikkoa sitten tämä trikoopusero, kiva malli joka mulla oli ennestään mustana. Tätä oon jo käyttänytkin ja sopii kivasti sekä mustan että beigen turkisliivin kanssa.
KappAhlissa mä kävin jo etukäteen tutkimassa valikoimaa ja odottelin seuraavien alennuskuponkien ilmestymistä kunnes eilen hain suunnittelemani ostokset.


Pitkä neuletakki, ei mikään yllätys seeprakuvioisena mua siellä jo kutsui. Uskoisin ettei mikään ihan yhden kesän vaate mun tapauksessa, eläinkuviot on aina muodissa kun on musta kysymys, se ei ole muuttunut miksikään kolmenkymmenen vuoden aikana;)



Sitten vielä ohut kimono yllättäen tummansinisenä puhutteli mua, ajattelin että menisi farkkujen kanssa hyvin, eikä aina kaikki olisi mustaa.
Nyt vielä odottelen Ellokselta paria vaaleampaa puseroa niin kevätaikaan siirtyminen sujuu hienosti.

6 kommenttia:

  1. Siellä onkin selvästi jo kevättä rinnassa:)
    Oikein hyvää naistenpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinne:) pianhan ne lumetkin on jo sulaneet...

      Poista
  2. Kimono puhuttelee vallan hurjasti, upea. <3 Kevättä odotellessa. :)

    VastaaPoista
  3. Täällä onkin nyt upea kevätsää, pitää äkkiä saada pyörä huoltoon!

    VastaaPoista
  4. Kivoja vaatteita, kelpaisivat minullekin!

    VastaaPoista
  5. Tulee aina katseltua vähän samantyylistä mutta koitan kesäksi vaihtaa vähän vaaleampaan:)

    VastaaPoista