sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Maaliskuun Livbox

Ensimmäistä kertaa harkitsin Livboxin tauolle jättämistä kun yhtäkkiä tuli viesti että tilauksesi on loppumassa ja uusithan sen nopeasti tyyliin heti, että omasi ehtii postiin. Mulla ei ollut oikein aikaa säätää ja alkaa maksella verkkopankissa, joten meinasin luovuttaa.
Tyttö sitten yllytti mua vielä jatkamaan ja pakettikin tuli vaikka olin vähän myöhässä liikkeellä, joten sain tuotteita joilla loihtia kevääksi iholle kuulautta ja hiuksille raikkautta.


Käytän säännöllisesti kuivashampoita ja tuo Bangerheadin vaihtoehto oli mulle uusi ja mieleinen. Mulla käytössä viime aikoina on ollut Batisten XXL-volume shampoo ja se on tosi hyvä ja tuuheuttava mutta jättää harmaata jauhetta näkyviin mun tummaan päälakeeni helposti. Toi uusi vaikutti kokeillessa aika hyvältä, saa nähdä onko yhtä tehokas pitemmän päälle.
Juuri pari viikkoa sitten etsittiin kuumeisesti varastoista pieniä matkashampoita Pariisiin lähtijälle ja nyt on sitten kivat matkakoot Doven tuotteita seuraavaa kertaa odottamassa, jotka antavat ohuille hiuksille kosteutta, eloa ja volyymiä.


Herbinan kevyesti vaahtoavaa vartalonkuorintaakin ehdin jo kokeilla ja se oli herkullisen suklaisen tuoksuinen. Kesän lähestyessä pitää taas muistaa kuoria säännöllisemmin ihoa että itseruskettavat voiteet leviävät tasaisemmin, mä en kovin helposti rusketu joten käytän niitä välillä sääriin ja käsivarsiin.
Lumenen voidegeeli hillitsee ihon kiiltoa ja kosteuttaa, annoin sen vanhimmalle tyttärelle kun se oli tarkoitettu normaalille ja sekaiholle. Ei ehkä ole tarpeeksi kosteuttava mun kuivalle naamalleni, mutta testasin sitä vähän ja oli ainakin raikkaan tuoksuinen.


Ripsivärin ja tuoksunäytteet lahjoitin myös nuorelle parille, itsehän mulla ei ripsivärejä ole tullut nyt kokeiltua ja käytettyä kun oon niin koukussa ripsien pidennyksiin, etten ole niistä ollenkaan raaskinut pitää taukoa välillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti