keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Hamiltonin poikanen

Mulla ja kahdella nuoremmalla tytöllä on yhteistä kiinnostus erilaisiin kivoihin laukkuihin. Vanhin puolestaan on kasvatustieteen opiskelijana valveutunut kuluttaja ja ennemminkin repputyylin kannattaja. Michael Korsin laukut ovat osoittautuneet meillä suosikeiksi, miellyttävät näköjään sekä nuorta että vanhempaakin makua; malleja löytyy joka lähtöön ja hinta ei kuitenkaan ole liian päätähuimaava etteikö niitä voisi harkiten ostaa.



Uusin tulokas sukuun on nuorimman tytön jouluinen mini-Hamilton. Mulla itselläni on ollut pari vuotta sama malli mustana, taisi olla mun ensimmäinen Korsin laukku ja olen tykännyt siitä kovasti.


Nyt se sai sitten rinnalleen värikkäämmän poikasen ja niin kauan kun tyttö vielä majailee kotona voidaan vaihdella välillä laukkuja. Tosin mulla kyllä on aina niin paljon kamaa mukana, että harvemmin on pikkulaukulle käyttöä...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti