keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Shoppailupäivä

Jouluostokset jää yleensä aina meillä aika viime tippaan, usein kuitenkin olen jotain pientä keräillyt syksyn aikana ja sitten on tehty täsmäisku joulun alla tarkan suunnitelman mukaan. Tänä vuonna mulla ei kuitenkaan ollut mitään etukäteen hankittuna ja aikani tivattuani mies ilmoitti ettei hänellä löydy minään päivänä minkäänlaista taukoa lähteä lahjaostoksille...
No värväsin sitten nuorimman tytön mukaan ja yhdessä saatiin tehokkaasti kaikki tarpeellinen hankittua.


Hyvä kun on kuski ja kantaja mukana.
Kohokohta taisi olla Stockalle avattuun uuteen Macin pisteeseen tutustuminen. Hyvää mutta ei liian tyrkkyä palvelua. Kun tyttö rohkaisi niin ekaa kertaa pyysin myyjän valitsemaan mulle sopivan huulipunan ja istuin tuoliin, niin testattiin paria vaihtoehtoa, joista toinen kelpuutettiin mukaan ja toisen sävyn nimen sain muistilapulle kesää varten.


Alakuvassa näkyy mun uusi huulipunani sävyä Plumful. Sopiva jouluunkin eikä niin ruskehtava kun mulla yleensä.
Kun kierros tuli tehtyä menimme päätteeksi syömään Ohranjyvään, ravintolaruokailu on ennenkin kuulunut shoppailupäivään, nyt oli vaan eri seuralainen mukana.



 Mä oon tylsä tyyppi kun otin uudemman kerran ihanan pippuripihviannoksen ja tyttö valitsi itselleen hampurilaisen. Tosi maukasta oli ja päätettiin vielä jälkiruoan sijasta käydä Kustaassa mansikkamargaritoilla onnistuneen ostoskierroksen kunniaksi.


Meitä hellyytti ihanan arka ja varovainen tarjoilijaharjoittelijapoika:)
Me ei oikeastaan aikuisille osteta joululahjoja, lapsille ja vanhuksille vain. Kuitenkin löysin kotiin ostettavaa; Kicksistä tuoksukynttilän, joita oli viime vuonnakin joulun aikaan myynnissä, tällä kertaa tuoksuna Pink Punch ja se onkin jo heti palamassa.


 Sitten vielä hamstrasin Bodyshopista itselleni pari käsilaukkukokoista käsivoidetta kun varastot alkavat ehtyä.


Huominen päivä on pyhitetty lanttujen keittelylle ja siivoilulle.
Vähän jäi kaihertamaan kun en ehtinyt etsiskellä uutta enkelilumisadepalloa, mutta hyvä kun saatiin kaikki tarpeellinen ostettua.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti