sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Kokeilunhaluinen mamma

Mä luen tosi montaa erityyppistä ja eri-ikäisten kirjoittamaa blogia ihan poneista sisustukseen ja kaikkea siltä väliltä. Harmi kun mun seuraamani lehmäblogi on lopettanut:(
Mut on helppo saada innostumaan uusista jutuista, jotka ei tosin välttämättä enää oo mitään kovin uusia kun mä ne hoksaan.
Mä olin esim. jo alkuryntäyksessä TangleTeezer- hiusharjaa hankkimassa kun sitä ei vielä tahtonut helpolla löytyä ja tutustutin nuoren työkaverinikin sen erinomaisuuteen.
Nyt mut sai heräämään joissakin kosmetiikkablogeissa kehuttu mullistava BeautyBlender-meikinlevityssieni.


Pistin tytön tilaamaan mulle sellaisen Englannista ja odottelin sitä innolla ja nyt niitä taitaa saada jo Stockmanniltakin. Joka tapauksessa mulla on nyt oma pinkki pähkinä, joka kasteltaessa laajenee kananmunan kokoiseksi ja jonka erikoismuotoilun avulla on maailman kätevintä levittää siististi ja ohuesti meikkivoiteet yms.


Tähän mennessä olen vasta ihastellut ja kastellut kokeeksi sientä, koska olen koko viikonlopun levännyt sairasvuoteella enkä ole levitellyt minkäänlaisia meikkejä naamaani. Mutta kunhan pääsen tästä jaloilleni niin kokeilen miten se toimii ja osaanko uutta tekniikkaa...



2 kommenttia:

  1. Kuulostaa mielenkiintoiselta tuotteelta, jos toimii niin voisin kokeilla itsekin. Minä olen yleensä kaikessa kosmetiikassa todella jälkijunassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aina innostun ja esimerkiksi meikkivoidesivellinkin on unohtunut johonkin kaappien perukoille...toivotaan että tää uutuus toimii.

      Poista