torstai 10. huhtikuuta 2014

Paniikki

Mä oon sellainen mamma, joka stressaa ja panikoi varsinkin kaikkia uusia tilanteita ihan hullun lailla.


Mä en luullut enää ikinä joutuvani mihinkään työhaastatteluun, oon sentään ollut samassa toimessa jo monta vuotta vakituisena työntekijänä. Mutta niin vaan kävi että kun meidän osasto lopetetaan kesällä, kartoitettiin mihin kullakin olisi kiinnostusta siirtyä jatkossa. Ja mun ykkösvaihtoehdostani oli jotain sata muutakin kiinnostunutta, eikä sinne todennäköisesti oteta kuin nelisenkymmentä hoitajaa.


Niinpä löysin itseni iltapäivällä ryhmähaastattelusta ja kuinka ollakaan yövuoron jälkeen en saanut nukuttua ollenkaan kun jännitti niin pirusti. Ja siellä sitten tuppasi tietenkin haukotuttamaan.


No nyt se on onneksi ohi ja vapaat alkamassa... Yhtään en osaa arvioida miten mahdoin selvitä, pelkäsin etten saa suutani auki, mutta kyllä mä taisin olla äänessä enemmän kuin uskalsin ajatella. Toivottavasti en kuitenkaan liikaa...
Huh, vielä ennen pääsiäistä pitäisi tulla tietoa miten kävi.

4 kommenttia:

  1. Pidän sinulle peukkuja, että pääsisit töihin ykkösvaihtoehtoosi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! On kyllä aika sekavaa nyt ettei edes oikein tiedä mihin oikeesti sulautuisin parhaiten, onneksi sentään töitä on jossain muodossa jatkossakin...

      Poista
  2. Peukut pystyssä täälläkin - ja varpaat kans ! Ja kyllä ne sekavatkin asiat aikanaan selviää , tsemppiä päätöksen odotteluun :)

    VastaaPoista