maanantai 26. elokuuta 2013

Uusi Päivä

Ilon päivä kun mun lempparitv-sarjani palasi kesätauolta!
Mä en katso telkkaria juurikaan, ihan muutamaa valikoitua ohjelmaa vaan, muuten aika kuluu mieluummin lukiessa.
Mutta Uuteen Päivään aikoinaan mut sai oikeastaan koukkuun mun kummityttöni Venla, joka sitä on tiiviisti katsellut.


Mä en ihan alusta hoksannut lähteä sarjaa seuraamaan, mutta nykyään katson kyllä joka jakson.
Mä oon aika usein illalla töissä siihen aikaan kun UP tulee, mutta oon ottanut tavaksi katsoa sen jälkeenpäin YleAreenalta ennen nukkumaan menoa, on niin kiva maata peiton alla iPad sylissä ja irtautua hetkeksi arjesta ennen unia:)


Tykkään tuollaisesta pitemmästä sarjasta, jossa seurataan ihmisten elämää pidemmällä aikavälillä; tästäkin alkuaikojen kuvasta henkilöt ovat paljon muuttuneet, lapsista sen helpoimmin huomaa:)



Aloitus vaan oli vaan tänä vuonna nyt vähän surullinen, mutta sitähän se oikeakin elämä aina välillä on...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti