maanantai 27. maaliskuuta 2017

Omaa lomaa

Mä oon ollut melkein kuin lomalla;  mies on nimittäin ollut lähemmäs kaksi viikkoa taas kaukomatkalla ja mulla on sattunut olemaan yövuoroja lähes koko sen ajan, joten Honey lähti hoitoon Mummille ja Ukille. Mulla on ollut kyllä tosi hiljaista täällä kotona, mutta oon saanut nukkua ilman hermoilua koiran ulkoilutuksesta ja Honey puolestaan ei ole joutunut olemaan pitkiä aikoja yksinään.


Mä oon vähän hemmotellutkin itseäni, hain mm. kaupungilta itselleni piristykseksi kukan, sushia ja tuoreita mansikoita viime viikolla. Ja yövuoroputken jälkeen en laittanut kelloa soittamaan ollenkaan aamulla ja nukuinkin sitten yllättäen puoli kahteen yhtenä päivänä. Tuumasin vaan että eihän sitä nyt enää kannata pukea, vaan pidin pyjamapäivän lueskellen ja uutta lempparisarjaani Skamia katsellen. Itse asiassa ehdin jo katsoa kaikki ilmestyneet jaksot ja kyllä se norjalainen teinisarja sai tälläisen tädinkin koukutettua.


Oon mä silti jotain saanut aikaiseksikin, varmaan yli puolen vuoden tauon jälkeen sain itseni raahattua uimahalliin kokeilemaan miten kipeä olkapää ja jalat kestävät kuntouintia ja melko hyvinhän se meni, kun vaan otti rauhallisesti. Nyt enää täytyisi saada puhtia jatkaa harjoittelua vaikka kerran viikossa.
Tällä hetkellä ulkona raivoaa kova myrsky; välillä sataa ja välillä paistaa mutta kyllä se kevät on silti vahvasti tulossa. Huomenna Honey tulee kotiin ja normaali arkirytmi taas jatkuu...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti