keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

Mun Essence-kokeilut

Monelta taholta oon kuullut kehuja Essencen meikkituotteista mm. siitä miten pikkurahalla saa ihan toimivia ja hyvälaatuisiakin meikkejä, jotka sopivat lisäksi kaikenikäisille käyttäjille.
Tosin mulla on ollut se ongelmana, että hyllyt ovat yleensä lähes tyhjiä kun olen Tokmannilla käynyt tutkimassa valikoimaa.


Hiljattain löytyi korostuspuuteri ja persikkainen poskipuna kevääksi, vielä en ole tosin ehtinyt kunnolla kokeilla näitä, kun ei arkisin juuri tule mitään poskipunaa käytettyä.


Joskus aiemmin olen muistaakseni Keskiseltä ostanut kulmaväripaletin, joka mulla on ollutkin jo jonkin aikaa säännöllisesti käytössä. Varsinkin tuo tummin sävy on kaikista sopivin.


Peitevärikaksikko onkin jo melko kulunut, se kulkee laukussa mukana päivittäin ja kotona käytän tuota tuubissa olevaa vaihtoehtoa.
Yhdistetty meikki- ja peitevoide on sitten ihan uusi tuttavuus; otin sen vasta tänään käyttöön ja se on ainakin tarpeeksi vaalea, eikä muutakaan valittamista ole löytynyt tähän mennessä.


Kunnolla kiiltävä pinkki huulikiilto on kivan kestävä ja kosteuttava ja mattainen kaveri oli myös mukava yllätys, koska se ei tee huulia ärsyttävän kuiviksi. Näitä aion kyllä metsästää lisää eri sävyisinä.
En sitten tiedä olisiko näitä tuotteita paremmin Citymarketissa saatavilla, mutta siellä mun ei tule juuri koskaan käytyä.



2 kommenttia:

  1. Sain näitä taannoin testailtavaksi ja olin kyllä aika skeptinen aluksi. Mutta yllätyin iloisesti - nuo huulikiillot mattaisina valloittivat! Samoin korostuspuuterit ja poskipuna. Ripsareita en ole vielä kokeillut mutta niitäkin on kehuttu.
    Näitä muuten on eri myymälöissä erilaisia määriä - toiset myymälät ottavat myyntiin yhden hyllymetrin lokerikon mutta jossain saattaa olla jopa kolme hyllymetriä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri niitä huulikiiltoja mäkin haen lisää pikimmiten, eikä kyllä missään noista ole ollut valittamista... Ainoa liike mun kävelymatkan päässä tosiaan myy aina eioota, täytyy ehkä vartavasten lähteä johonkin kauemmas.

      Poista