perjantai 3. kesäkuuta 2016

Kevyet kesävarpaat

Mulla on ollut käytössä yhdet Riekerin sandaalit ainakin jo kolme kesää ja ne ovat olleet niin mukavat ja pehmeät jalassa, että ne on kävelty jo kohta melkein loppuun.
Nyt mä olin ajoissa liikkeellä ja tilasin kahdet saman merkin uudet sandaalit, toiset jopa pienellä kiilakorolla jos pystyisi sellaisiakin käyttämään.
Mun toinen nilkka on ollut ihan pirullisen kipeä, jo viime syksystä alkanut vaiva on vaan pahentunut niin että pian pitää varmaan luovuttaa ja pyytää lääkäriltä taas apua siihen. Ei auta nimittäin lepo, särkylääkkeet, kipugeeli eikä kylmähoito... Matalalla mallilla voi nyt ainakin aloitella kesäkauden ja sitä olenkin jo testannut, yhtä hyvät jalassa ovat kuin vanhatkin.




Nyt vielä pitäisi hoitaa varpaat siistiin kesäkuntoon ja huolehtia jatkuvasti niiden nätistä lakkauksesta, että kehtaa sandaaleilla sipsutella. Joku kestävä ja kivanvärinen lakka olisi nyt tarpeen.


6 kommenttia:

  1. Onpahan kivoja sandaaleja ja näyttävät vielä todella mukavilta jaloissa. Kivaa viikkistä Minna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on niin mukavan pehmeitä että niillä pystyy kävelemään pitemmänkin matkan:) Hauskaa viikonloppua teille, kiva kun koulut päättyy!

      Poista
  2. Minulla on Riekerin talvisaappaat ja olen tykännyt niistä todella paljon. Voisin kokeilla kyllä heidän sandaaleitakin. Jos vaikka huomenna osuisi jotkut kohdalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinaatko lähteä shoppaileen;) tilasin zalandolta ja nyt näköjään ovat vielä alennuksella

      Poista
  3. Kiitos vihjeestä, olin juuri todennut, että täytyy löytää nätit ja paljaassa jalassa mukavat sandaalit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä niin mukavia että pari vuotta sitten jaksoin kävellä Rhodoksella koko lomani vain niillä, vanhat kaupungit ja kaikki... Suosittelen kyllä jos löytyy malli joka miellyttää silmää;)

      Poista