lauantai 28. syyskuuta 2013

Voiko kynttilöitä olla liikaa?

Mä tykkään vapaailtoina sytytellä kynttilöitä ja tuikkuja vähän joka puolelle. Oon vuosien varrella hankkinut mm. kynttiläkutsuilta erilaisia kippoja, telineitä ja roikottimia joissa voi poltella kaikenlaisia kynttilöitä joko tuoksulla tai ilman.
Jopa kaksi seinätelinettäkin olen saanut ujutettua meille, vaikka mies aina estelee ettei seiniin tehdä reikiä ja kiinnitellä mitään...




On rauhoittavaa katsella kynttilöiden liekkejä, mutta yleensä mä tarvin kyllä muutakin valaistusta lisäksi, kun useimmiten on kirja kädessä. 


Mun mielestä kynttilöitä ei voi olla liikaa. Joku hiljattain Facebook-keskustelussa kommentoi aiheesta, että mielellään ei yhtään saisi polttaa kun tulee terveydelle vaarallisia pienhiukkasia...



Kyllä sitä nyt paljon vaarallisempiakin myrkkyjä on, eikä vois nauttia enää yhtään mistään, jos kaikkea pitää varoa ja välttää.



Ja onhan tässä ollut pitkä valoisa jakso takana, jolloin ei ole ollut tarvetta kynttilöitä edes sytytellä. Mä aion ainakin poltella kynttilöitä sitä enemmän mitä pimeämpää tulee ja yrittää oikein imeä valoa itseeni, jos saisi lisää energiaa ja jaksaisi paremmin tätä pimeyttä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti