sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Avonin ostoksia

En ihan jokaisesta Avonin kuvastosta nykyään tilaa kun ei olla enää samassa paikassa töissä kaverin kanssa, joka niitä myy mutta aika usein kuitenkin. Samalla on hyvä syy treffata kaupungilla ja vaihtaa kuulumisia kun hän toimittaa mulle tilaamani jutut.
Puuterit mulla on tällä hetkellä loppumassa, tavallista irtopuuteriakin olisi ostoslistalla mutta otin nyt alkuun kokeeksi kauniinvärisiä puuterihelmiä, jotka tasoittavat ihon sävyä.



Mun ihan vakituotteeni ja suosikkini on tämä silmänympärysvoide, josta yläluomelle levitetään geeliä ja alaluomelle voidetta. Tätä mä tilaan aina uudestaan ja nyt Lindakin otti kokeeksi kun oli hyvässä tarjouksessa. Tämän luvataan kiinteyttävän silmänympärysihoa ja ehkäisevän tummia silmänalusia ja oon kyllä tykännyt.



Jalkavoiteet on käytössä päivittäin ja vielä löytyi tätä jouluista herkullisen suklaantuoksuista rasvaa alennettuun hintaan.


Tilasin pari erilaista silmänrajauskynää, koska haluaisin oppia tekemään jonkinlaisia rajauksia yläluomelle. En oo koskaan kovasti harjoitellutkaan ja hommaa vaikeuttaa se kun ei näe mitään nykyään edes lähelle eikä kauas... En oikein tiedä mikä olis aloittelijalle hyvä; joku tussi vai tavallinen kynä mutta kokeilen nyt näitä kun vaan saan aikaiseksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti