torstai 22. tammikuuta 2015

Tutustumassa Uniccoon

Olin eilen loman kunniaksi kasvohoidossa hemmoteltavana. Olen tosiaan kerran aiemmin käynyt kosmetologilla ja siitäkin on kolmekymmentä vuotta, joten nyt tuli sopiva tilaisuus kun meillä muutamia vuosia sitten opiskelijana ja sijaisena toiminut Anniina jatkoi opintoja, valmistui kosmetologiksi ja perusti äitinsä kanssa Hoitopiste Uniccon. Pitihän sitä mennä tutustumaan uuteen paikkaan, jossa oli kauniiksi remontoidut tilat ja sinne oli myös ihan helppo löytää Tammelantorilta.

Itse asiassa samainen Anniina on mun blogiesikuvani:) häneltä ylipäätään sain tietää bloggaamisesta, itse hän kirjoittaa Anniina's Diary-blogia ja hän antoi mulle vinkkejä muista mielenkiintoisista blogeista ja hänen elämäänsä on ollut myös kiva seurata blogin välityksellä, kun tuossa mietittiin että siitä on ainakin kolme vuotta kun on tehty töitä yhdessä.


Nää kuvat on lainattu hoitolan kotisivuilta ja samaten kuvausta hoidosta, joka mulle tehtiin.
Mietin ensin herkän ihon hoitoa, mutta Anniina suositteli mulle ultraäänihoitoa, joka nyt oli tarjouksella samaan hintaan ja kattavampi. Todettiin että sekin sopii hyvin mun rutikuivalle couperosa-iholleni.

Ultraäänihoito on tehokas, hellävarainen tapa syväpuhdistaa ja kuoria ihoa. Se poistaa kuollutta ihosolukkoa, tukkeumia sekä epäpuhtauksia sekä kirkastaa ja elvyttää ihoa ilman mekaanista rasitusta.
Värähtely vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja nopeuttaa solujen uudistumista tasoittaen ihon pintakudosta sekä kirkastaen ihoa.
Hoito oli miellyttävä kokemus,  ei mitään ikävää tunnetta iholla, pientä sirinää vaan laitteesta kuului. Mulle tärkeä toimenpide oli kulmien siistiminen, kun itse en näe ja osaa sitä tehdä ja rentouttava hieronta tuntui ihanalta rauhoittavan musiikin soidessa taustalla.

Voi olla ettei seuraavaksi kulu ihan kolmeakymmentä vuotta ennen seuraavaa kasvohoitoa:) Voin kyllä lämpimästi suositella kaikille Hoitopiste Uniccoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti