torstai 10. marraskuuta 2016

Marraskuun Livbox

Marraskuussa alkaa olla jo pikkujoulukausi vauhdissa ja tän kuun paketista löytyykin tuotteita, joilla voi piristää kasvojaan ennen ja jälkeen juhlien.


Mukana oli näyte Kenzon kukkaistuoksusta ja vanhan kunnon Dermosilin huulikiilto vähän tummemman vaaleanpunaisen sävyisenä. Mä oon nyt töissä välillä käyttänyt enemmänkin huulikiiltoja, kun tuntuu että ne kosteuttavat huulia pitempään näin kuivana kautena, eikä niitä tule nuoltua heti pois, varsinkin jos ovat vähän tahmaisempia, niinkuin mulle usein huulirasvojen kanssa käy.


Kasvoille tarkoitettu on Korresin kosteuttava puhdistusgeeli, jota jo ehdin testatakin ja ainakin se oli miellyttävän tuoksuinen. Mukana oli myös turvenaamio, jonka lupasin Lindalle. Se syväpuhdistaa ja poistaa ihosta epäpuhtauksia samalla pehmentäen ihoa.
Itsellä löytyy jatkossa kyllä käyttöä Lumenen heleyttävälle ja korjaavalle silmänympärysvoiteelle.


Hiuksia varten oli mukaan pakattu äärimmäistä kiinnitystä ja pitoa antava hiuskiinne, tuollaiset pikkupullot on aina kätevä ottaa laukkuun mukaan.
Maistiaisina oli vielä Atkinsin patukka, joka ei sisällä turhia hiilihydraatteja ja sen aionkin sujauttaa työkassiin välipalaksi.


Nyt tuntuu vähän siltä, että tämä saa olla tällä erää mun viimeinen boksini, oonhan mä sitä alusta asti uskollisesti tilannut. Välillä on ollut vähän heikompiakin pakkauksia, mutta aina kuitenkin kaikelle on löytynyt käyttöä jos ei itseltä niin tytöiltä.
Nyt pitää sitten ostaa hammastahnoja -ja harjoja itse, niiden uusiutumisesta Livbox piti kyllä huolen.
Kaikkea mielenkiintoista on tullut testailtua, varsinkaan mitään erityisempiä hiustuotteita mun ei olisi tullut itse ostettua; ihan perusshampoo sekä hoitoaine, kuivashampoo ja joku lakka ovat riittäneet mulle, mutta nyt on ollut kaikenlaista hiusnaamiota ja tuuheuttavaa suihketta yms. kokeilussa.
Eihän sitä tiedä jos joskus vielä innostun tilaamaan uudelleen, mutta nyt pidän ainakin hetken taukoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti