maanantai 16. toukokuuta 2016

Toukokuun Livbox

Uusimmasta Livboxista löytyi kesän reissukassiin täytettä, lähtipä sitten festareille tai mökille niinkuin minä.
Mukana tuli Pandan suklaauutuus, joka tuskin säästyy kesäreissuille asti. Saatoinpa sitä jo maistaakin yhtenä yönä.


Hiuksia varten oli mukana Iberon hiustarvikkeita, mulle osui ponnareita, jonkalaisia oon muutenkin aiemminkin tottunut käyttämään, hyvä että mökille on vaikka ihan oma satsi ettei tarvitse joka kerta pakata erikseen mukaan. Ja voihan näitä lainata muutkin siellä lomailevat pitkätukkaiset sukulaiset.
Sitten löytyi myöskin Biozellin rakenne- ja volyymisuihke, jolta odotan paljon mutta en ole vielä kerinnyt kokeilla. Tämäkin voisi muuttaa mökille ja antaa siellä järvessä likoaville merenneitokutreille ilmavuutta ja tukea.


Heti käyttöön pääsi CC-voide, oikein hyvä sävy joka peittää finnit ja ihon pienet virheet ja onkin juuri nyt tarpeen, kun taas vaihteeksi leuka kiukuttelee ja kukkii näppyjä.


Pieni kokeilupakkaus kuorivaa suihkusaippuaa on raikkaan tuoksuinen ja olen sen melkein ehtinyt käyttää loppuun.
Ida sai itselleen hiuksia kirkastavan shampoon, joka on sopivan matkakokoinen kun hän taas heinäkuussa jatkaa reissujaan suuntaamalla aupairiksi vanhaan tuttuun perheeseen Madridiin, joka on kovasti toivonut ja kysellyt häntä takaisin edes osaksi kesää.
Nivean puhdistuspyyhkeet mä pakkaan ehdottomasti joko mökki- tai uimahallikassiin ja todennäköisesti näitä hankin lisääkin ainakin kesäaikana.
Tämä oli kiva paketti ja niinpä taas tyytyväisenä uusinkin tilaukseni jälleen seuraavaksi kolmeksi kuukaudeksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti