torstai 20. elokuuta 2015

Turhamaista

Mä oon kovasti kiinnostunut kosmetiikasta ja meikeistä, ja vaikkei mulla olekaan itsellä taitoa meikata hienosti, tykkään lukea erilaisia vinkkejä blogeista. Yleensä töihin lähtiessä ei ole edes aikaa meikata sen kummemmin, eikä kannatakaan kun siellä melkein aina tulee hiki eikä muutenkaan vaadita mitään edustavaa ulkonäköä, siisteys on pääasia.
Yksi mistä en kuitenkaan luovu on ripsienpidennykset, jotka on olleet mulla jo yli pari vuotta putkeen. Niillä saa heti luotua huolitellumman vaikutelman, ei tarvita välttämättä kuin jotain sävytettyä kasvovoidetta ja värillistä huulirasvaa niin työmeikki on valmis.


Olen käynyt ripsihuollossa Mimas Beautyssa, jota pitävät sisarukset Minna ja Maarit; toinen toimipiste on Kajaanissa ja toinen Tampereella. Palvelu on ystävällistä ja asiantuntevaa ja siellä saisi myös kynnetkin laitatettua jos vaan voisi erilaisia upeita kynsiä käyttää, mutta hoitotyössä se ei oikein ikävä kyllä käy:(


Tässä on liikkeen kuvagalleriasta kynnet, jotka olisivat ihan mun makuuni.
Kyselin edellisellä kerralla millaiset ovat volyymiripset ja päädyttiin kokeilemaan niitä siten, että osa on perinteistä pidennystä ja osa volyymia. Mun ripsienlaittajani Maarit suositteli sitä jatkossakin, tulos on tuuheampi, mutta kuitenkin enemmän sen näköinen kun olisi ripsiväriä, näin sen ymmärsin.
Ekalla kerralla ei saatu vielä täyttä muutosta, mutta mun mielestä kuitenkin entistä runsaammat ja näyttävämmät ripset.


Tässä kuvaa mun ripsistä kun huollosta on nyt viikko. 
Volyymiripsien huolto on vähän arvokkaampaa, mutta suunnitelmissa oli, että joka toinen kerta tehtäisi perinteinen huolto ja joka toinen volyymihuolto.
Tykkään siitä kun ei mene aikaa ripsivärin kanssa tuhraamiseen ja oon jo niin tottunut pidennyksiin etten pidä niitä mitenkään hankalina, uimahallissa käynti on tosin vähentynyt muutenkin, mutta kyllä sielläkin pärjää kun ei kauheasti sukeltele ja hiero silmiä. Ja uimahallista puheen ollen ajattelinkin nyt syksyn tullessa jatkaa uintiharrastusta kun työnantajalta sai sadan euron liikuntasetelin, joka voisi taas innostaa käymään ahkerammin kuntouimassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti