perjantai 10. lokakuuta 2014

Tiukan ajatustyön tulokset

Mulla ei ole varaa tuosta vaan tehdä mitään isoja hankintoja hetken mielijohteesta näillä lähihoitajan ansioilla. Välillä kuitenkin saan idean säästää vähitellen johonkin kalliimpaan "haavehankintaan" ja mulla noi laukut tuppaavat olemaan sellaisia unelmien kohteita.
Mä oon tässä sinnikkäästi säästänyt unelmalaukkuani varten, mutta sitten heräsin miettimään pikkuhiljaa että sellainen tuhat euroa laukusta on aika iso investointi ja miten raaskin edes niin arvokasta pikkulaukkua kuljettaa arkikäytössä ( ja mitäpä muuta käyttöä mulla juuri olisikaan).
Niinpä sitten pitkän ajatustyön jälkeen sain nerokkaan ratkaisun ostaa kaksi laukkua vain osalla alunperin suunnitellusta hinnasta:)

Jo aiemmin olen ihaillut Michael Korsin Selmaa ja nyt satuin näkemään siitä uuden tikatun mallin, joka oli juuri sopivan kokoinen myös ihan arkikäyttöön ja se jäi mieleen kummittelemaan kunnes sen sitten Stockmannilta itselleni varasin.




Kuitenkin jäi vielä aukko sille alunperin suunnitellulle pienemmälle mustalle laukulle ja yllättäen kiva uutuusehdokas osui silmiin  jopa hyvällä alennuksella Bootzilta. 







No nyt mulla on kaksi "ihan kivaa" käyttölaukkua, eikä tarvinnut säästää niin kauaa, mutta edelleen ehkä vähän se unelmalaukku jäi kaivelemaan mieltä...

8 kommenttia:

  1. Juu - kyllä ne unelmalaukut kaivelevat mieltä, mutta olisihan elämäkin tylsää, jos kaikki unelmat olisivat jo toteutuneet.
    Hyviä ostoksia - molemmat laukut ovat kauniita - ja uskonpa, että raskit niitä käyttääkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on just sellaisia mitä tulee käytettyä, mitä niitä kotiin ihailtavaksi vaan ostaa...

      Poista
  2. Jaa vaan "ihan kivaa" ! Oikeesti ihan ihania ❤️ Molemmat !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä ihan tyytyväinen oon ratkaisuuni, joku raja siinä hinnassakin pitää olla kun järjellä ajattelee:)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Isompi on jo työmatkakäytössä, ei mene hukkaan hankinnat;)

      Poista