sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Kännykkähankintoja

Viime viikolla mies tuli yllättäen kotiin upouuden "jättikokoisen" Lumian kanssa ja muhun iski heti ajatus, että mulle kanssa!
Molemmilla puhelimien parivuotinen maksusopimus oli päättynyt, joten oli mahdollista miettiä uutta diiliä. Mä en tosin halunnut Lumiaa, oon täysin Ompun kannattaja ja niinpä mä sain sitten itselleni uuden iPhone-viitosen.



Sen parempaa kameraa olen kuullut kovasti ylistettävän ja kun alkoi tuo mun vanha luuri jo välillä kiukutella, niin ei tämä sikäli ihan turha ostos ollut.
Tietysti piti hankkia uudet suojakuoret tähän malliin ja sain hyvän syyn poiketa Cottonilla.



Oon tosi tyytyväinen hankintaan senkin takia, kun kaikki tiedot siirtyivät sujuvasti vanhasta kännykästä iCloudin kautta, enkä ihme kyllä onnistunut kadottamaan mitään. Ja käyttäminen ei vaadi uutta opettelua kun on ennestään tottunut samaan systeemiin, nyt on vaan kevyempi ja nopeampi puhelin.


2 kommenttia:

  1. Oo, komia! Ja luksuskuoretkin, wau! ❤ Mun kaksvuotinen soppari päättyy lokakuussa, täytyy sit kattoo jos repäisis ja hankkis uuden puhelimen. Lumian kans on välillä saanut tapella mutta toisaalta nyt on tottunut Windows-käyttikseen... Hmm.. elämän vaikeita valintoja syksyllä edessä siis! Hih. :D

    Kivaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mutta kannattaa kokeilla iPhonea, varmasti ihastut:)

      Poista