tiistai 20. tammikuuta 2015

Kaupunkikierros

Tehtiin taas tytön kanssa kierros kaupungilla kun kaikkea pientä ja tarpeellista oli kertynyt ostoslistaan. On kiva muutenkin kun on kuski mukana varsinkin nyt kun on niin liukasta täältä kävellä keskustaan, vaikkei matka pitkä olekaan. Ja monet tavarat on meillä vähän niinkuin yhteiskäytössä, joten yhdessä valitaankin.
Sokokselta kävin ostamassa maailman parhaiksi kokemani sävytetyt huulirasvat Hydracolorit, joille en vieläkään ole löytänyt voittajaa mutta aina kuitenkin etsin, jos niiden valmistus vaikka loppuu.


Tällä kertaa otin kokeeksi yhden tummemmankin sävyn, tuo 25 on se mun vakiostos ja yleensä otan sen lisäksi jonkun lähes värittömän yökäyttöön
Tänään menin vartavasten etsimään myös Hurraw-huulirasvoja, joita on aika paljon hehkutettu blogeissakin. Löytyivät luontaistuoteosastolta ja makuja oli niin paljon, että oli ihan vaikeus valita mutta päädyin nyt lakritsiin ja kookokseen, maksoivat sentään 6 e kpl joten täytyy alkuun kokeilla toimivuus ennenkuin hamstraa lisää.




Vielä Lumenen primerin poimin mukaan ennenkuin siirryttiin eteenpäin, sen kokeilemista odotan mielenkiinnolla.
Poikettiin seuraavaksi Cottonilla, josta pääsin ulos turvallisesti ilman heräteostoksia ja jatkettiin sitten matkaa valitsemaan kehyspeiliä, jonka yhteisymmärryksessä tilasimme mittojen mukaan.
Stockmannilta ostettiin hiustuotteita loppuun käytettyjen tilalle ja mentiin taas Macin pisteelle, mulla oli etsinnässä peiteväri ja hyvän henkilökohtaisen palvelun ansiosta ostin sen sieltä vaikka olikin kalliimpi kuin esim. Lumenella.



Kierreltiin vielä Koskarissa ja jäätiin jumiin kuolleenmerentuotteiden esittelijän luokse, yleensä välttelen ne taitavasti mutta nyt yksi nuori mies iski tyttöön kiinni ja sinne sit jäätiin käsiä kuorimaan...
Olin hakemassa Glitteristä korviksia, jotka eivät ärsyttäisi lävistysreikiä, jotka helposti tulehtuvat, olen käyttänyt niissä lähinnä vaan kultaisia koruja mutta nyt ostin sarjan aitohopeisia korviksia, joista riitti hyvin kun mulla on yhteensä viisi reikää korvissa.


Alkoi olla jo kova nälkä ja mun loman kunniaksi käytiin lopuksi Astorissa syömässä. Oon kyllä tylsä tyyppi, mutta otin taaskin olutleivän kun se vaan on niin hyvää...






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti