perjantai 9. tammikuuta 2015

Alemekot Junaroselta

En ole muuten alennusmyynteihin välittänyt lähteä penkomaan, mutta Junarosen verkkokaupasta tein heti tilauksen kun alet alkoivat. 
Etsinnässä oli lähinnä musta hautajaisleninki, viikon kuluttua kun on hautajaiset edessä. Hyvällä alennuksella löytyi musta mekko, jolle varmasti on muutenkin käyttöä. Sitä kuvailtiin minimekkona, mutta kun mä oon itse niin lyhyt, niin se oli mulle juuri sopiva eikä mikään minihame...



Vähän vaikea saada hämärässä mustasta asusta kuvia, mutta tässä vähän mallia. Tuossa edessä on tuollaiset liehukkeet.
Toinen mekkovalinta oli harmaa trikoomekko kotikäyttöön, sekin mallia mini, mutta mulle puoleen sääreen, mulla ei oikein noi mittasuhteet osu kohdalleen näissä. Siitä tuli heti tytöltä tuomio; palauta, on ruma väri ja muutenkin kamala. No olis ehkä saanut olla pienempi koko mutta en varmaan palauta, oon nyt kaksi päivää liihotellut kotona se päällä. Tunikat ja mekot on kivoja kotiasuja leggingsien kanssa, ei mulla edes ole verkkareita.


Sitten löysin vielä keväisen raidallisen puseron peplum-helmalla, se ei ollut alennuksessa vaan uutta kevätmallistoa.


Siinä taisi olla tämän vuodenvaihteen alevaatteet, nyt suunnataan kesäisempää kohti, ostoslistaa on jo suunniteltu H&M:ltä ja Elloksen kuvastoa kovasti odottelen saapuvaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti