torstai 24. heinäkuuta 2014

Vastauksia

Löytö-blogissa oli kiva kysymys- ja vastauspostaus, jonka mäkin ajattelin toteuttaa kun tykkään näitä itsekin pohdiskella. Kuvat on mulla yleensä aina Pinterestistä elleivät ole omia.

Nimi  Minna Manner

Ikä siinä viikkoa vaille 50 vuotta

Pituus 154 cm

Kengänkoko 37

Syntymäkaupunki Turku

Kotipaikkakunta Tampere

Mitä teet tällä hetkellä? Olen lähihoitajana vanhainkodissa vielä viikon, jonka jälkeen siirryn tehostetun palveluasumisen yksikköön psykogeriatriselle puolelle.

Mitä pelkäät? Että läheisille sattuu jotain ikävää, vakavia sairauksia.

Mihin olet tyytyväinen itsessäsi? Pyrkimykseen olla kiltti, kärsivällinen ja kohtelias.

Hauskin työ mitä sinulla on ollut?  Kansakouluikäisenä olin joulun alla pankkikonttorissa jakelemassa namusia tonttupuvussa:)

Koska sait ajokortin?  Heti 18-vuotiaana, mutta hukkaan meni sekin, en koskaan opetellut ajamaan aktiivisesti, eikä ole enää voimassakaan kun en mennyt näkötarkastukseen. Oli se hyvä henkilökortti, mutta vähän arvokas...


Koirakin pärjää paremmin autonratissa.

Koska itkit viimeksi? Reilu viikko sitten kun googlettelin romanialaisia kulkukoiria.

Koska nauroit viimeksi? Nyt en kyllä muista, oon niin hillitty että korkeintaan hihittelen.

Kenen autokyydissä olit viimeksi? Mökkireissulla mieheni kyydissä.

Mitä ostit viimeksi kortilla?  Oon niin vanhanaikainen että tykkään käyttää käteistä. Viimeksi varmaan jollain S-bonuksilla Pentikin tabletteja ruokapöytään.

Kenen kanssa söit viimeksi? Mieheni kanssa.

Kenen luona olit yötä viimeksi? Mä oon yleensä yöt aina kotona tai töissä. Lasketaanko mökillä yöpyminen...

Kuka teillä oli yötä viimeksi? Vanhin tytär Turusta.

Mitä pelkäsit kun olit pieni? Käärmeitä.

Miksi halusit tulla isona? Pankintädiksi ja niinhän mä olinkin.

Kuinka monta kertaa olet ollut sairaalassa potilaana? Kuusi, kolme kertaa synnyttämässä ja kolme kertaa leikattavana.


Pahin kipu jota olet kokenut? Sappikohtaus.

Asia elämässä joka on tehnyt sinut todella onnelliseksi? Että ollaan saatu kolme tytärtä luotsattua kunnialla oman elämänsä alkuun.

Asia joka on saanut sinut suuttumaan? Epäreiluus, kierous ja ilkeys.

Piilotettu kykysi? Tää oli vaikea, mutta vanhin tytär muistutti erityistaidostani; mökillä pesen hampaat ulkona koivun juurella ja olen hyvä purskauttamaan tahnavedet kaaressa koivunrunkoon. En tiennytkään että se on tehnyt niin suuren vaikutuksen...

Mitä sinulla on yleensä käsilaukussa? Mulla pitää olla iso Muumimamman laukku, jossa kulkee suuri osa omaisuudestani tyyliin jos joskus sattuisi tarvitsemaan mm. sateenvarjo paukkupakkasilla.


Oletko kokeillut huumeita?  En eikä koskaan ole tarjottukaan.

Onko sinulla lävistyksiä tai tatuointeja? Neljä tatuointia ja kaksi korvalehden yläosassa olevaa reikää on tehty lävistämällä.

Suosikkivaatteesi? Erilaiset neuletakit.

Huonoin piirre? Arkuus ja epävarmuus.

Sana jota käytät liikaa? Ei sen niin väliä, kumpi vaan...

Keneen luotat eniten maailmassa? En varmaan keneenkään, en edes itseeni.

Kuinka monta lasta haluat?  Kyllä noi kolme riittää.

Suosikkikarkki?  Tällä hetkellä Suffelipuffit.


Kuka on idolisi, ketä arvostat? Aira Samulin, joka on jaksanut pitää itsestään huolta ja pysyä nuorekkaana ja pirteänä vaikkei elämä aina ole ollut helppoa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti