tiistai 1. heinäkuuta 2014

Päivän asut

Kyllä nyt on uudet kesämekot jääneet tähän mennessä surullisesti kaapin uumeniin.
Mutta sen sijaan käsiini ja päälle asti osui viime kesänä jostain ihan alen loppurysäyksestä ostettu kukka/lintujakku, joka piti ihan kuvata kun se on niin epämammamainen. Mulla oli se mustien housujen kanssa päällä.



Että ei mulla sentään nyt aina ole eläinkuosia päällä...
Mutta kesän ehdottomasti käytetyin vaate on valehtelematta Marimekon sadetakki. Se on ollut kyllä kannattava ostos, vaikka hinta vähän kirpaisikin muutama vuosi sitten.


Sitä voi käyttää yhtälailla työmatkapyöräilyssä, koiraa ulkoiluttaessa ja kaupungilla käydessä. Hupun saa tarvittaessa irti ja se on mukavan kevyt päällä. Mä oon niin lyhyt että mulla se on tarkoitettua pidempi, mutta hyvä vaan kun suojaa enemmän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti