maanantai 11. tammikuuta 2016

Tammikuun Livbox

Tammikuun paketissa kehuttiin ihastuttavia tuotteita niin sisäiseen kuun ulkoiseen hyvinvointiin, mutta sallitaan kai pitkittyneeseen tautiin kyllästyneelle vähän lupa olla tyytymätön. Mun mielestä tää oli harvinaisen tylsä ja arkinen pakkaus juurikin nyt kun olisin kaivannut jotain piristävää ja jopa ylellistä.


Mukana tuli cashewpähkinäpussi, jonka hetki sitten lisäsin fetasalaatin joukkoon. Olisi ollut edes suolaista ja syntistä naposteltavaa.


Ainoo mua kiinnostava näistä oli toi minituubi Philosophyn anti-ageing voidetta herkälle iholle. 
Hiuspohjan tehokosteuttajalle mulla ei löydy käyttöä itsellä ja kaikista pahin oli anteeksi nyt vaan tuo Tena-voide, jota en tosiaan kotona tahdo nähdä silmissäni kun olen sitä merkkiä työelämässä yli kymmenen vuotta käyttänyt vanhuksilla mm. peppuvoiteena.
Kyllähän se silti hyvää ja kosteuttavaa on, mutta mulle nyt vaan tulee siitä omanlaiset mielikuvat.


Suuvesi ja Alpenkraftin vitamiinijuoma kelpasivat miehelle, jos hän vaikka välttyisi flunssalta kurkkua rauhoittavalla yrttisekoituksella.


Lumenen uusi silmänrajaustussi mua kyllä kiinnosti, olisi kiva oppia tekemään siistejä rajauksia kun en ole siinä oikein onnistunut ja tuntuu vaikealta hommalta kun varsinkin toisessa silmässä on niin huono näkö.
Tää nyt oli vähän negatiivista juttua, mutta alkaa jo kyllästyttää sairastaminen ja lepäily vaikka olenkin yleensä tosi etevä makoilemaan ja lueskelemaan. Jos sitä huomenna jo kykenisi ulos raittiiseen ilmaan ihastelemaan lumimyräkkää edes joksikin aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti