tiistai 5. tammikuuta 2016

Savea ja kosteutta naamaan

Tässä syksyn aikana mä oon kehitellyt jotain outoja iho-ongelmia itselleni. Mulla ei ole koskaan nuorempanakaan ollut erityisemmin mitään näppyjä jotain satunnaista yksittäistä finniä lukuunottamatta, mutta nyt luultavasti jostain hormonaalisesta syystä leuka on alkanut kukkia ja kutista kun taas ylempää kasvot ovat välillä ihan hilseilevän kuivat.

Mä oon lukenut kovasti kehuja Glamglown naamioista ja menin Sokokselle tutkimaan tilannetta. Mukava myyjä tuli auttamaan ja sain oikein hyvää palvelua. Olin ajatellut leukaa silmälläpitäen antibakteerista, rauhoittavaa ja hoitavaa Supermud-naamiota, mutta hän vielä kyseisen osaston omalta myyjältä varmisti ja todettiin että se on liian kuivattava muille kohdille mun naamassani.
Tehtiin sitten niin, että kun ostin tätä erityiskosteuttavaa naamiota auttamaan kuivuuteen niin sain pari näytepurkillista sitä savea leukaa varten.

Tuollaisesta pikkupurkista riittää tosi moneksi kerraksi ja leuka on tuntunut vähän rauhoittuvankin eikä ole niin ärtynyt ja kutiseva.
Ja kosteuttavaa naamiota laitoin ohjeen mukaan vaikuttamaan yöksi, ylimääräinen kerros neuvottiin pyyhkimään lopuksi paperilla pois mutta mun ihonihan imi sen perusteellisesti. Se oli muuten ihanan makeantuoksuista, vähän kuin joku toffee.

Hienoa kun sain näytteen, saattaa käydä niin että ostan sitäkin jatkossa oikean pakkauksen mahdollisia ongelmakohtia varten. On muuten kivan näköistä kun levitän itselleni mutaparran pariksikymmeneksi minuutiksi välillä iltaisin;) kaikkea muuta kuin seksikästä...






2 kommenttia:

  1. Minä en juuri kosmetiikasta perusta, mutta kun iho on niin kuiva, että kiristää ja pahimmillaan kiristää, niin ostin purkillisen tuota. Yhtään naamiopurkkia en ole tuota glowta ennen käyttänyt loppuun, mutta siinä ei ole enää kuin yhdeksi kerraksi. Olen siis tykännyt!

    Minä yleensä nukun naamio kasvoilla. Laitan illaksi ja nukkumaan mennessä pyyhin ylimääräiset pois ja pesu vasta aamulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin myös tyytyväinen ja varmaan on kyllä tarpeen kun ei mitään poispyyhittävää jäänyt, on niin kuiva ja ahne iho mulla... Täytyykin laittaa taas ensi yöksi kun pakkanen kuivattaa lisää

      Poista