keskiviikko 20. tammikuuta 2016

Ostoksilla

Pitkästä aikaa oli vapaata ja sen verran pirteämpi vointi että jaksoin lähteä kiertelemään kaupungille kirpeästä pakkasesta huolimatta. Apteekkiin oli pakko mennä ja samalla tuli täydennettyä muutenkin loppumassa olevien tuotteiden varastoa.


Lumenen meikkivoide vetelee viimeisiään, joten päätin mennä tällä kertaa Macin pisteeseen kun siellä asiantuntevat myyjät ovat heti valmiina opastamaan oikean sävyn valinnassa. Tällä kertaa mulla oli vielä ongelmana leuka, johon aina uudelleen ilmestyy kipeitä näppyjä, joiden peittämiseksi valittiin vielä lisäksi peitevoidekin. Amanda ainakin kehuu Macin meikkivoiteita ja kun yhteisesti tulee tyhjennettyä ja kierrätettyä kuusi palautukseen kelpaavaa purkkia, saadaan huulipuna ilmaiseksi.


Madaran kasvoöljy loppui multa jokin aika sitten ja näillä pakkasilla kasvot kyllä vaativat tehokosteutusta. Huomasin että Bodyshopiin oli tullut myyntiin uusi kasvoöljy, jonka kävin hakemassa.
En ehtinyt vielä sitä kokeilla kun nyt muutamana iltana olen levittänyt tehokosteuttavaa naamiota, josta loput olisi tarkoitus pyyhkiä pois, mutta mun naamani imaisee sen kokonaan.


Nioxin-sarjan shampoista olen lukenut kehuja ja huomasin niitä 40 % alennuksella Stockalla niin piti ostaa kokeeksi jos vahvistaisivat hiuksia, mulla on ainakin viime aikoina tuntunut irtoilevan tavallista enemmän hiuksia niitä harjatessa.


Sitten vielä jotain pientä ylellisyyttä teki mieli ja kävin tutkimassa Glitterissä koruja ja ihastuin tällaiseen pitempään marmorikuvioituun kaulakoruun, joka mulla heti roikkuu kaulassa ihan näin kotoilupäivänäkin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti